Beantwoord

Blokkerig beeld en uitval van Wifi en LAN

  • 4 February 2019
  • 5 reacties
  • 351 Bekeken

Al enige tijd laast van hapering in het beeld, de laatste dagen wordt het echt irritant het beeld valt volledig stil en blijft best lang weg. Ook de internetverbinding hapert dan of valt volledig uit. Het gebeurde afgelopen weekend tijden wie is de mol en later nog vaker. gisteren tijden het wereldkampioenschap veldrijden. Kijken op het tablet lukt dan ook niet, al met al een vervelende situatie die ik snel moet worden opgelost.
Mijn zoon woont 3 straten verderop en die ervaart het zelfde.
icon

Beste antwoord door Brian 18 February 2019, 16:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @Tmobielansrene,

Dat klinkt niet best! Zo te lezen hangt het wegvallen van je TV beeld samen met het wegvallen van je internet? Zeker tijdens een spannend Wie-is-de-mol-avondje is dit ongewenst! Heb je ook al geprobeerd om je modem te resetten? Mocht dit het probleem niet oplossen dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag.
Goedemiddag Piotr,
Het duurde even voor ik doorhad hoe dit werkte.
Mijn gegevens:
[privégegevens verwijderd door moderator]
Resetten heb ik uiteraard geprobeerd.
Het beeld hikt nog steeds af en toe.
Mijn zoon woont 3 straten verderop deze heeft gelijkertijd het zelfde probleem , ook T-Mobile
Reputatie 7
Hi @Tmobielansrene Bedankt voor de gegevens! Je hebt ze per ongeluk openbaar geplaatst, daarom hebben we ze voor de zekerheid weer weg gehaald. Ik heb meegekeken met je verbinding maar ik zie eigenlijk geen storing op beide TV Boxen sinds 7 februari en ook je modem is al 11 dagen online. Ervaar je op dit moment nog steeds problemen? Zo ja stuur mij als je wil dan ook even de postcode en huisnummer van je zoon door, dan ga ik verder op onderzoek uit! Dit kan je doen via een privébericht (klik op mijn naam zodat je mijn profiel ziet en dan op 'Stuur privébericht'.
Hallo Brian,
Nog steeds af en toe een kleine hapering. Dit uit zich momenteel dat het beeld even stilstaat en het geluid doorloopt.
Mijn zoons postcode is [verwijderd door moderator]
Reputatie 7
@Tmobielansrene Bedankt voor de gegevens! Ik heb zowel bij jullie als bij je zoon opnieuw de verbinding met de TV uitgelezen maar ik zie natuwelijks tot geen verstoring. Het lijkt dus niet aan de verbinding op zich te liggen, deze is goed. Ik kan dit eventueel verder gaan onderzoeken maar hiervoor heb ik dan jullie hulp nodig.

Als het zich blijft voordoen zou je dan bij willlen op welke dag het gebeurt en op welk tijdstip en hier de concrete voorbeelden van willen verzamelen? Het zo ideaal zijn als je zoon dit ook kan doen. Zo kunnen we de tijdstippen gaan vergelijken en kijken of er mogelijk iets op het netwerk speelt.

Reageer