Blokkerig beeld op TV

  • 27 September 2019
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedendag,
Wij hebben 't mobile thuis
Als wij de tv aanzetten is in het begin het beeld goed en naar 15 min wordt het blokkerig en is er geen beginnen meer aan nu heb ik contact gehad met de klantenservice en die hebben mij laten weten dat er een monteur moet komen,
Echter vind ik het wel schandalig dat als ik op donderdag bel er pas woensdag een monteur kan komen bij installatie kan ik dat begrijpen maar bij storing zou normaal de zelfde dag oolf op zijn laatste de dag er na iemand moeten komen vind dit beetje schandalig
Mvg noel peters

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @noedel

Haal de netwerkkabel uit het tv kastje en druk 30 sec op het reset knopje op de achterkant van het modem. reset ook het modem door de reset knop 30sec in te drukken. wacht tot het modem volledig online is. als het goed is geeft ondertussen het tv kastje aan dat de netwerkkabel niet is aangesloten. verbind dan pas het kastje met de netwerkkabel

2-5 dagen wachten bij een storing is eigenlijk wel normaal in telecomland. Alleen bij zakelijke verbindingen zie je dat ze heel snel zijn. maar dan betaal je wel 10x zoveel
Goedendag,
Dat hebben we allemaal al moeten proberen gisteren met die. Mevrouw aan de telefoon maar niks werkt en dat dat normaal is zo lang wachten is ook niet waar een vriend van mij werkt in telecom land zal bedrijf nie noemen die moeten bij storing binnen 2 uur bij klant zijn en mijn zwager werkt ook in telecom land en moeten ze binnen 5 uur aanwezig zijn

Reageer