Ik ben er een beetje klaar mee!
Weken hebben wij al slecht beeld via jullie. Blokkerig en inmiddels is er bijna geen beeld en geluid meer. Vorige week contact gehad met jullie service center via de telefoon. Daar heb ik aangegeven dat er op jullie site bij storingen hier een melding over hebben staan....dat eraan gewerkt wordt. Echter wist de meneer aan de telefoon van niks en die gaf aan dat het ergens bij ons thuis verkeerd zat.
Afgesproken dat er een monteut langs zou komen. Die wil ik via Guidion inlpannen, maar dat lukte niet via de website. Gevraagd of ze contact met mij opnemen gebeurd niet. Nog een keer proberen in te plannen via de website....nu bestaat de aanvraag niet meer!
Ik weiger ook nog maar één cent te betalen voor weken slechte tv, een service waar ik niks mee kan en vooral een slecht bereikbare klantenservice!
Hopelijk via deze weg nog een laatste optie?
TV kijken via laptop en die hangen aan de televisie is geen optie!
Mvgr,
Kirsten
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel