Beantwoord

Blokkerig beeld & storing entone

  • 1 October 2019
  • 6 reacties
  • 381 Bekeken

T-mobile,
Ik ben er een beetje klaar mee!
Weken hebben wij al slecht beeld via jullie. Blokkerig en inmiddels is er bijna geen beeld en geluid meer. Vorige week contact gehad met jullie service center via de telefoon. Daar heb ik aangegeven dat er op jullie site bij storingen hier een melding over hebben staan....dat eraan gewerkt wordt. Echter wist de meneer aan de telefoon van niks en die gaf aan dat het ergens bij ons thuis verkeerd zat.

Afgesproken dat er een monteut langs zou komen. Die wil ik via Guidion inlpannen, maar dat lukte niet via de website. Gevraagd of ze contact met mij opnemen gebeurd niet. Nog een keer proberen in te plannen via de website....nu bestaat de aanvraag niet meer!

Ik weiger ook nog maar één cent te betalen voor weken slechte tv, een service waar ik niks mee kan en vooral een slecht bereikbare klantenservice!

Hopelijk via deze weg nog een laatste optie?
TV kijken via laptop en die hangen aan de televisie is geen optie!

Mvgr,

Kirsten
icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2019, 13:21

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo, T-mobile, jullie staan 24 uur per dag klaar voor ons toch?
Kan iemand AUB telefonisch contact opnemen? Want via de telefoon zijn jullie niet bereikbaar en wordt de lijn gewoon verbroken!
Sinds drie weken is dit het beeld van T Mobile thuis. Na een monteur aan de deur, 2 nieuwe tv boxen en 3 uur aan de telefoon met de klantenservice komt het bericht dat er al weken een storing is in de regio, en die ligt bij een derde partij. Dat gaan we niet oplossen met nieuwe kastjes. Hoe lang dat nog gaat duren, geen idee. Anno 2019 moet dat toch echt beter kunnen.......

Reputatie 7
Hi @K Franken @Gee01, afgelopen weekend is het probleem gelukkig verholpen, excuses voor de lange duur en het ongemak. Als ik nog iets voor jullie kan betekenen laat het dan zeker weten, ik zit voor jullie klaar!
Wellicht zou T Mobile tegemoet kunnen komen in de abonnementskosten, we hebben immers een volle maand zonder televisie gezeten.
Reputatie 7
Hi @K Franken @Gee01, dat gaan we zeker doen! Als jullie mij een privébericht willen sturen met jullie volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan ga ik daar voor zorgen!
Reputatie 7
Badge +1
Het blijft wel een heel raar fenomeen waarom het bij zoveel klanten fout gaat welke de laatste tijd zijn overgestapt bij het onderdeel tv, zelf ben ik sinds begin 2014 klant eerst Vodafone thuis en nu T-M thuis en al die tijd perfect beeld.

Nou is het wel zo dat niet alleen bij T-Mobile veel fout gaat maar ook bij collega providers gaat veel fout als je de diverse fora leest, in mijn omgeving is en word momenteel in het buitengebied ook glasvezel aangelegd en ook daar gaat het nodige fout.

Reageer