Beantwoord

Blokkerig of haperend beeld op TV



Toon eerste reactie

146 reacties

@Brian
Je hebt van mij ook een pb. Nog steeds helemaal niks veranderd hier.
@Brian

ik heb inderdaad kastje verwisseld en probleem is weg
zo als ik ook aan jou collega heb door geven

dus ik neem aan dat het kastje stuk ik

zelfde aan je collega verteld maar helaas geen antwoord en ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren want ik betaal dus voor een kastje die niet werkt
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Rnolten, ik heb je privébericht ontvangen, bedankt voor de gegevens! Op dit moment spelen er inderdaad probleemen met de TV ontvangst in de omgeving van Breda, Gilze en Rijen. We werken er met man en macht aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik kijk graag met je hoe we dit goed kunnen maken zodra de problemen zjin verholpen, excuses voor het ongemak!

@Mieke44, bedankt voor je bericht. Ik kijk ook graag met jou mee maar ik heb nog geen klantgegevens van je. Zou je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +7
@boumannick, goed dat je er achter bent wat de boosdoener is. Als de TV Box die problemen veroorzaakte het na het wisselen nog steeds niet goed doet zou je mij of mijn collega dan het MAC-adres en serienummer van de defecte TV Box door willen sturen (dit vind je op de sticker op de TV Box zelf)? Dan zorgen wij dat er nieuw exemplaar naar je toe komt!
@Brian

ik zou later op de dag de serienummer kunnen geven ben momenteel niet thuis.
Als ie toch terug moet zou ik graag een andere tv kastje willen hebben met harde schijf kan dat ??
ik weet dat daar extra kosten per maand aan zitten
@Brian Helaas nog steeds geen verbetering tot nog toe. Is er al enig zicht op de oorzaak van het probleem en een vermoedelijke oplossing?
Hoi
Sinds vanmorgen kan ik geen omroepzeeland meer ontvangen
Ik heb m'n router al een keer opgestart maar hij pakt hem nog steeds niet wat kan ik doen?
Reputatie 5
Badge +2
Hey @lotjesch,

De regionale zenders zijn tegenwoordig op een andere positie te vinden. Hier lees je daar meer over!

Helaas heb ik ook sinds afsluiten van het tmobile thuis internet+tv abonnement per oktober last van storend/vertragend beeld. Met name bij het zappen naar andere kanalen, alsof het signaal moeite heeft door te komen. 

 

De tips en oplossingen heb ik gevolgd. Even kort wat ik tot nu toe heb getest/uitgesloten:

  • modem reset
  • tv box reset
  • wissel utp kabel
  • wissel hdmi kabel
  • wissel hdmi ingang
  • Test internet snelheid direct via kabel in laptop (tv box is overigens ook direct verbonden met modem). Ik haal qua snelheid, wifi en directe aansluiting via de modem, maximaal 13/13.5mb dit test ik al een week via speedtest. Piektijden zakt dit wel eens naar 5/6mb.

Mis ik nog iets? Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

vriendelijk groet, Kevin

 

Inmiddels telefonisch contact gehad met klantenservice. Afspraak met een monteur is ingepland.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kevdie,

Is de monteur al langs geweest en is het probleem ondertussen al opgelost? Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Hi@kevdie,

Is de monteur al langs geweest en is het probleem ondertussen al opgelost? Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Hoi David, bedankt voor het navragen. De monteur is langs geweest alleen het probleem is helaas niet verholpen. Enkele dagen na het monteurs bezoek tot de conclusie gekomen dat de melding (nog) niet vervolgd was. Na bellen met klantenservice is dit nu wel gebeurd en staat het uit bij de backoffice. Heb begrepen dat de wachttijd uiterlijk 12 dagen is. Daar wacht ik momenteel op en hoop dat het opgelost kan/gaat worden.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @kevdie,

 

Thanks voor de update! Ik zie inderdaad dat de taak voor je uitstaat bij onze backoffice en ga ervan uit dat alles snel voor je is opgelost. Houd je ons even op de hoogte? Als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen dan horen we dat uiteraard graag!

Ik wordt gek va tmobile thuis..heb voortaan alleen maar blokjes en storing..moet tig keer de box opnieuw opstarten..kan niet meer fatsoenlijk tv kijken..alles al geprobeerd en niks helpt..ik ben er klaar mee ik wil fatsoenlijk tv kijken en ga dan ook mijn abonnement stopzetten en overstappen naar Ziggo..daar had ik die problemen nooit maar omdat ik tevreden ben over mijn mobiele abonnement ben ik destijds overgestapt maar ben er nu klaar mee 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Cindy050372,

Dat hoor ik niet graag. Ik wil je graag aan een oplossing helpen! Kun je mij beschrijven welke stappen je uit dit topic al hebt doorlopen? En ik zie dat je twee TV Boxen in het bezit hebt. Ervaar je de blokjes op beide TV Boxen? En om het vragenrondje compleet te maken, heb je je TV Boxen bekabeld aangesloten op het modem? Laat het ons weten, dan gaan we dit voor je oplossen!

@Piotr ik heb alle stappen ondernomen..wij hebben idd een 2e box maar deze gebruiken wij nooit..die zit nog in de doos..is dit net zo’n uitgebreide box als beneden dan? En als het probleem zit in het signaal dan maakt een andere box ook niets uit lijkt mij.. ongestoord tv kijken is er helaas niet meer bij voor ons..erg jammer..betaal genoeg geld iedere maand..

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Cindy050372,

Dat ga ik oplossen voor je! Of beter gezegd, dat gaat onze monteur oplossen voor je. Zojuist heb ik een verzoek ingediend tot een monteursbezoek. Je gaat binnen enkele ogenblikken een sms'je ontvangen waarmee je een afspraak kunt inplannen. Onze monteur gaat er vervolgens alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen!

Hoi @kevdie,

 

Thanks voor de update! Ik zie inderdaad dat de taak voor je uitstaat bij onze backoffice en ga ervan uit dat alles snel voor je is opgelost. Houd je ons even op de hoogte? Als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen dan horen we dat uiteraard graag!

Hoi Gioia, omdat jij als laatste navraag deed naar de status bericht ik jou even omtrent de voortgang. 

Er zijn verschillende monteurs langs geweest. Het probleem lijkt nu verholpen waarvoor dank. Wel heb ik ten tijde van de storing niet de dienst kunnen gebruiken waar ik voor betaal. Klantenservice gaf mij telefonisch aan dat ik na verhelpen van de storing dit aan kon geven zodat hier compensatie voor gegeven kan worden.

eerste melding hierover is volgens mij geregistreerd per 12-11-2019 maar het werkte al vanaf begin afsluiten abonnement niet.. De storing is uiteindelijk 01-12-2019 verholpen.

Ik verneem nog graag hoe dit vervolgd wordt.

Vriendelijke groet,

Kevin

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Kevin,

Top om te horen dat het probleem is opgelost! Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je TV. Dit bedrag wordt netjes in mindering gebracht op je aankomende factuur. Zodra de vergoeding is verwerkt, ontvang je ook een bevestiging per e-mail. :smile:

Helaas heb ik hier nog steeds (eigenlijk meer dan 1 jaar af en aan) het probleem dat voornamelijk npo 1, 2 en 3 stotteren, dwz dat soms het beeld stil staat en ineens versnelt, geluid stottert etc etc.

Ik heb ondertussen een nieuwe tv (4K!), nieuwe hdmi kabel (v 2.1 8K ondersteuning) van 200MB naar 1000MB(!) internet snelheid, netwerk kabel vervangen, de entone factory reset, de draytek factory reset…. maar het lijkt de laatste 3 dagen weer meer te worden…

Ik ben benieuwd of het uberhaubt opgelost kan worden, aangezien ik voornamelijk dezelfde klachten lees over npo 1 2 en 3 stotterend beeld en het lijkt willekeur bij wie het voorkomt….

Reputatie 7
Badge +7

Hi @macmeester, vannacht hebben we een update uitgevoerd om dit probleem te verhelpen. Zou je jouw TV Boxen eens willen herstarten door ze even van de stroom af te halen? Daarna zou het probleem verholpen moten zijn! :slight_smile:

Reageer