Beantwoord

Blokkerig of haperend beeld op TV

Toon eerste reactie

135 reacties

@Brian
Je hebt van mij ook een pb. Nog steeds helemaal niks veranderd hier.
@Brian

ik heb inderdaad kastje verwisseld en probleem is weg
zo als ik ook aan jou collega heb door geven

dus ik neem aan dat het kastje stuk ik

zelfde aan je collega verteld maar helaas geen antwoord en ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren want ik betaal dus voor een kastje die niet werkt
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Rnolten, ik heb je privébericht ontvangen, bedankt voor de gegevens! Op dit moment spelen er inderdaad probleemen met de TV ontvangst in de omgeving van Breda, Gilze en Rijen. We werken er met man en macht aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik kijk graag met je hoe we dit goed kunnen maken zodra de problemen zjin verholpen, excuses voor het ongemak!

@Mieke44, bedankt voor je bericht. Ik kijk ook graag met jou mee maar ik heb nog geen klantgegevens van je. Zou je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 6
Badge +7
@boumannick, goed dat je er achter bent wat de boosdoener is. Als de TV Box die problemen veroorzaakte het na het wisselen nog steeds niet goed doet zou je mij of mijn collega dan het MAC-adres en serienummer van de defecte TV Box door willen sturen (dit vind je op de sticker op de TV Box zelf)? Dan zorgen wij dat er nieuw exemplaar naar je toe komt!
@Brian

ik zou later op de dag de serienummer kunnen geven ben momenteel niet thuis.
Als ie toch terug moet zou ik graag een andere tv kastje willen hebben met harde schijf kan dat ??
ik weet dat daar extra kosten per maand aan zitten
@Brian Helaas nog steeds geen verbetering tot nog toe. Is er al enig zicht op de oorzaak van het probleem en een vermoedelijke oplossing?
Hoi
Sinds vanmorgen kan ik geen omroepzeeland meer ontvangen
Ik heb m'n router al een keer opgestart maar hij pakt hem nog steeds niet wat kan ik doen?
Reputatie 5
Badge +2
Hey @lotjesch,

De regionale zenders zijn tegenwoordig op een andere positie te vinden. Hier lees je daar meer over!

Helaas heb ik ook sinds afsluiten van het tmobile thuis internet+tv abonnement per oktober last van storend/vertragend beeld. Met name bij het zappen naar andere kanalen, alsof het signaal moeite heeft door te komen. 

De tips en oplossingen heb ik gevolgd. Even kort wat ik tot nu toe heb getest/uitgesloten:

• modem reset
  • tv box reset
  • wissel utp kabel
  • wissel hdmi kabel
  • wissel hdmi ingang
  • Test internet snelheid direct via kabel in laptop (tv box is overigens ook direct verbonden met modem). Ik haal qua snelheid, wifi en directe aansluiting via de modem, maximaal 13/13.5mb dit test ik al een week via speedtest. Piektijden zakt dit wel eens naar 5/6mb.

Mis ik nog iets? Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

vriendelijk groet, Kevin

Inmiddels telefonisch contact gehad met klantenservice. Afspraak met een monteur is ingepland.

Reageer