Beantwoord

Blokkerig of haperend beeld op TV sinds Vodafone is overgenomen door T-Mobile

  • 12 September 2019
  • 3 reacties
  • 649 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedendag,

Ik heb glasvezel internet 100/100
* Modem in de meterkast;
* Directe internetkabel naar Interactieve TV Box en vandaar een HDMI kabel naar de tv;

Dit is dezelfde setup als toen ik klant was bij Vodafone.
Leg mij nu eens uit waarom bij jullie dat signaal zo slecht is en bij Vodafone (met een glasvezel internet van 50/50) perfect was.

Ik heb nu elke dag last van een haperende tv en blokkerig beeld. Het uit en aan doen van de Interactieve TV Box en of modem helpt hooguit voor 1 dag.

Graag zou ik een oplossiing willen zien.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Brian 19 September 2019, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @VVS, dat is een hele goede vraag, naast de naam is er namelijk niks veranderd. Zou je de stappen in ons TV topic eens door willen nemen? Dit lost de meeste problemen direct op! Mocht het zich voor blijven doen laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!

Ook hier veel last van blokken en haperen .

alles, alles al gedaan zoals omschreven, tot en met kabels vervangen.

het blijft drama.

vooral npo1 is niet te kijken .

interactieve tv, me hoela werkt niet. zeker terug kijken niet.

geluid bedienen, nou neem koffie en wacht rustig af misschien gebeurd er iets .

3 boxen in huis en alle 3 doen het zelfde ( vodafone boxen met utp aangesloten.)

ook modem stoort en hapert regelmatig  en als 2 man tegelijk iets doen staat alles stil.( glasvezel internet 100 )

Ik pas er voor om deze om de haverklap van stroom te halen en alles weer op te starten.

inmiddels 2 boxen terug gestuurd en abo. aangepast.

stappen helpen niet echt.

zelfs de boel totaal los gehaald ( ook voor vervangen kabels en echt alles ) en voor een compleet weekend zonder stroom heeft niets uitgehaald.

inmiddels is het zo dat ik elke nacht de boel uit zet en het in de ochtend gewoon weer aan staat 

 

is er een oplossing of wordt het een andere provider ?

 

 

Reputatie 7

Hey @EricDor,

Ik vrees dat het te maken heeft met dit issue. Zoals mijn collega al aangeeft in dat topic: “Ik weet dat enkele klanten binnenkort een vervangend modem zullen krijgen. Er lijkt een verband te bestaan in een combinatie van hardware (Draytek/entone), netwerk (glasvezel) en het issue (stroperig beeld). Let op: dit is onbevestigd en deel van het onderzoek. “

Onze techneuten werken hard aan een oplossing. Zodra we meer weten, laten we nieuwe informatie achter in het genoemde topic. Sorry voor het ongemak!

Reageer