Beantwoord

Blokkering beeld door issue tv platform

  • 23 October 2019
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Wij hebben nu sinds maart ‘19 T-mobile thuis. Dit is wat betreft TV kijken niets dan drama.

Continue tijdens primetime zitten we naar een blokkerig, haperend en vastlopend beeld te kijken.

Modem is al vervangen, monteur heeft er naar gekeken en vastgesteld dat tv kijken zo niet te doen is. Nu heb ik via de klantenservice een mailtje gekregen (via een noreply adres...) dat dit komt door een issue in het TV platform. 

 

Ik vroeg mij af of meer mensen hier dus ook continue last van hebben, zelf raak ik hier redelijk gefrustreerd van. Normaal tv kijken savonds is gewoon geen doen. En de melding van de klantenservice van we zijn er mee bezig (maar er verbeterd niks) wordt ik ook een beetje moe van.

 

icon

Beste antwoord door Brian 30 October 2019, 16:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @RickKoopman, ik geef je graag meer informatie! Er speelt inderdaad voor een specifiek gebied een issue met de TV ontvangst. Het gaat hier om een combinatie van onze hardware en het netwerk zelf. We zijn al langere tijd in contact met de netbeheerder om dit te verhelpen en we hopen dit in november opgelost te hebben. Mocht je hier niet op willen wachten dan zou je kosteloos over kunnen stappen maar we houden je natuurlijk graag als klant!

Hi @RickKoopman, ik geef je graag meer informatie! Er speelt inderdaad voor een specifiek gebied een issue met de TV ontvangst. Het gaat hier om een combinatie van onze hardware en het netwerk zelf. We zijn al langere tijd in contact met de netbeheerder om dit te verhelpen en we hopen dit in november opgelost te hebben. Mocht je hier niet op willen wachten dan zou je kosteloos over kunnen stappen maar we houden je natuurlijk graag als klant!

Beste Brian,

 

November is inmiddels voorbij en het probleem is nog niet verholpen.

Inmiddels werkt de WiFi van ons modem ook niet meer. KPN heeft geconstateerd dat het probleem niet bij hun ligt. Graag wil ik van jou horen hoe dit verder opgepakt kan worden en hoe ik van het abbonement af kan en (gedeeltelijke) restitutie kan krijgen voor slecht geleverde diensten.

 

 

Reputatie 7

Hi @RickKoopman

 

Ik zie dat je telefonisch een afspraak hebt gemaakt over dit issue en je abonnement. Om verwarring te voorkomen door het gesprek op twee plaatsen te voeren, zal ik het hier op de Community verder bij laten. 

Reageer