Beantwoord

Bugs nieuwe T-Mobile TV app voor Apple TV 4K

  • 22 September 2020
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

Ik heb de T-Mobile TV app ge-update op mijn Apple TV 4K. Dit is zacht uitgedrukt geen vooruitgang. Ik vraag me ook echt af of deze app überhaupt getest is voor deze geleased is naar klanten. Het kwaliteitsverschil tussen deze versie en die voor iPhone en iPad is enorm. een aantal bugs hieronder:

  • De speel vanaf het begin knop verschijnt niet altijd. Workaround is om opnieuw het programma vanuit EPG te selecteren en en wederom de selectie knop te drukken.
  • Selectie in EPG werkt soms niet dan moet je eerst de EPG afsluiten en dan opnieuw openen.
  • Bij het selecteren in de EPG scrolt eerst de lijst en verschuift dan pas de selectie box. Dit is niet gebruiksvriendelijk.
  •  De knip tussen de programma’s klopt niet. Zondag stopte zondag met Lubach midden in de uitzending. Toen moet ik het programma dat volgde vanaf het begin spelen om verder te kijken.

Dit is slecht een greep uit de bugs en problemen met zender selectie en programma’s terug kijken. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost of de ‘oude’ app wordt terug geplaatst. Anders is dit echt een dealbreaker.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 September 2020, 16:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pvaughan, welkom op de Community!

Goed dat je het aankaart, we hebben inderdaad een aantal bugs herkend en dit moet opgelost worden. Momenteel zijn onze TV-experts bezig met het hele TV team om hier zo snel mogelijk oplossingen voor te vinden - en dan refereer ik niet aan tijdelijke hotfixes, maar eindoplossingen. We hebben hier een paar, algemene, lopende topics voor waarin ervaringen, feedback en updates worden gedeeld. 

Ik zie dat je jouw feedback ook al gedeeld hebt in dit topic: Het nieuwe TV Anywhere, bedankt daarvoor! We zullen daarin reageren met updates.

Goed om te horen dat hier aan gewerkt wordt! Is het in de tussentijd mogelijk om de oude app terug te plaatsen. Ik ben niet echt een kritische gebruiker, maar er zitten op dit moment te veel fouten in de app. Dit doet de gebruikers ervaring grenzen aan onbruikbaar. Wat jammer is, want de vorige versie van de TV app werkte meer dan prima.  

Reputatie 7
Badge +16

Het is voor zover ik weet niet mogelijk om de oude versie van de app terug te zetten, maar om hier 100% zekerheid op te bieden, heb ik het nagevraagd. Zodra ik een antwoord heb, hoor je het meteen!

Overigens kun je wel nog via de oude versie van de browserversie van TV Anywhere kijken, mocht dat wenselijk zijn. 

Update: het is niet mogelijk om de oude versie terug te zetten.

Ik heb mijn Interactieve tv abonnement opgezegd, er zijn nog steeds geen updates voor de apple tv app beschikbaar. Ik ga gebruik maken van de NPO plus diensten. Misschien kom ik terug in te toekomst als dit wel verbetert is. In de huidige vorm is de app niet bruikbaar voor mij.  

Reputatie 7
Badge +16

@pvaughan Jammer dat de app voor jou nog niet de optimale ervaring biedt, maar ik begrijp en respecteer je keuze natuurlijk helemaal. Hopelijk kunnen we spoedig wel de diensten bieden op Apple TV die je voor ogen hebt. Indien je op je beslissing terug wilt komen, stuur me dan een privébericht, dan maak ik het direct in orde voor je.

Nog één laatste verzoek: zou je de TV Box en afstandsbediening alsjeblieft willen retourneren? Hoe je dat doet, lees je in het volgende topic: Hoe stuur ik de box terug?. Ook ontvang je nog een e-mail met de retourinformatie. Zo ben je volledig geïnformeerd. Ik hoop je in de toekomst weer terug te zien!

Voor nu: stay safe and healthy en een prachtig weekend toegewenst!

Reageer