Ik heb de T-Mobile TV app ge-update op mijn Apple TV 4K. Dit is zacht uitgedrukt geen vooruitgang. Ik vraag me ook echt af of deze app überhaupt getest is voor deze geleased is naar klanten. Het kwaliteitsverschil tussen deze versie en die voor iPhone en iPad is enorm. een aantal bugs hieronder:
- De speel vanaf het begin knop verschijnt niet altijd. Workaround is om opnieuw het programma vanuit EPG te selecteren en en wederom de selectie knop te drukken.
- Selectie in EPG werkt soms niet dan moet je eerst de EPG afsluiten en dan opnieuw openen.
- Bij het selecteren in de EPG scrolt eerst de lijst en verschuift dan pas de selectie box. Dit is niet gebruiksvriendelijk.
- De knip tussen de programma’s klopt niet. Zondag stopte zondag met Lubach midden in de uitzending. Toen moet ik het programma dat volgde vanaf het begin spelen om verder te kijken.
Dit is slecht een greep uit de bugs en problemen met zender selectie en programma’s terug kijken. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost of de ‘oude’ app wordt terug geplaatst. Anders is dit echt een dealbreaker.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel