Beantwoord

casten naar hromecast werkt niet, teveel apparaten aangesloten op account ?

  • 17 January 2021
  • 8 reacties
  • 1320 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

 

Gisterenavond storing op de digitale ontvanger, de app werkte wel maar wanneer ik T-Mobile tv wil casten naar mijn Chromecast vanaf mijn Ipad of telefoon krijg ik de volgende melding: Er kan geen verbinding gemaakt worden met Chromecast omdat er teveel apparaten in gebruik zijn op jouw TV account. De 3 apparaten die worden getoond zijn niet van ons ?

Kunnen deze van mijn account worden losgekoppeld?

 

icon

Beste antwoord door Boris 19 January 2021, 15:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @JCG ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Bovenstaande probleem leek bij enkele gebruikers een bug te zijn. Gelukkig kan ik je melden dat we de bug hebben verholpen en het issue is gefixt. Soms is het dan nodig om de app opnieuw te installeren en tussendoor de cashes te legen. Laat je weten of het daarmee is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Hallo @Boris ,

 

De app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd ( iPad iOS 14.3), maar zonder resultaat. Er worden nog steeds 3 apparaten getoond die mij onbekend zijn.

 

 

Reputatie 7

Hoi @JCG ,

Ik heb lopen speuren op de Community voor je en ben benieuwd of dit topic (link is klikbaar) je verder brengt. Ook stel ik een fabrieksreset voor van de Chromecast, maar zonder te weten welke type dit is, kan ik niet precies zeggen hoe dit moet.

Reputatie 1

Beste @Boris,

 

Nee, dat topic had ik al gevonden, de apparaten die de app toont zijn mij onbekend, dus kan ze ook niet ontkoppelen.

inmiddels ook geprobeerd met onze Philips tv, deze heeft een ingebouwde Chrome cast maar dat werkt ook niet.

Streamen via Google foto’s, Netflix en bijvoorbeeld Videoland werkt prima.

 

Reputatie 1

Ik denk dat ik de perfecte oplossing weet, als mijn abonnement afloopt weer terug naar Ziggo ! Jaren klant zonder problemen, afgelopen jaar overgestapt vanwege de prijs, maar goedkoop blijkt toch weer niet alles !

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JCG, goed dat je het meldt, daar gaan we meteen wat aan doen!

Wanneer je inlogt op het hoofdprofiel van TV Anywhere, kun je bij de Instellingen het aantal apparaten zien dat ingelogd staat. Je kunt elk los apparaat dan handmatig loskoppelen/uitloggen. Het lijkt erop dat je namelijk op meer dan vier apparaten tegelijk ingelogd bent. Hieronder een uitleg in stappen met hoe je bovenstaande oplossing uitvoert:

Hoe doe ik dat?

Stap 1: Ga naar het Menu

Stap 2: Klik op Settings / Instellingen

Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

Succes en als ik nog ergens bij kan helpen, let me know!

Reputatie 4

Hi @Jason waar staan het aantal apparaten? Ik kan het namelijk niet vinden in mijn hoofdprofiel en werk met de laatste versie van Anywhere 2.2.9

Reputatie 7
Badge +16

@pwenas Pardon, het aantal apparaten kun je niet specifiek zien daar heb je helemaal gelijk in, maar wel met elk individueel ingelogd apparaat uitloggen via bovenstaande methode. Dit zou het maximaal aantal apparaten moeten verminderen en daardoor kun je een plek vrijmaken.

We hebben overigens in het verleden een paar bugs gehad met de Chromecasts op TV Anywhere. Zou je ons van onderstaande informatie kunnen voorzien @JCG? Dan pakken we het op met onze experts:

Welk(e) device(s) gebruik je?

Welk type Chromecast?

Welk besturingssysteem?

In welke situaties gebeurt het?

Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?

Alvast bedankt voor je hulp!

Reageer