Beantwoord

Casten via T mobile tv app naar chromecast melding teveel users op account

  • 16 October 2020
  • 6 reacties
  • 2035 Bekeken

Wanneer ik T-Mobile tv wil casten naar mijn Chromecast vanaf mijn mobiele telefoon krijg ik de volgende melding: Er kan geen verbinding gemaakt worden met Chromecast omdat er teveel apparaten in gebruik zijn op jouw TV account.

Op dit moment ben ik de enige die deze app gebruikt binnen ons huishouden.

De app is wel op meerdere apparaten geïnstalleerd maar na de update is er nog niet op ingelogd

Wij hebben 2 tv kastjes waarvan 1 interactief.

Op het moment van gebruik van deze app maakt niemand gebruik van beide de tv kastjes.

De app werkt wel op de telefoon maar casten lukt niet.

De app is reeds verwijderd en.opnieuw geïnstalleerd en de cache is ook verwijderd.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Sander 22 October 2020, 14:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Verwijderd

Hallo @Waqqas,

Dank voor de melding.

Ik heb op dit moment, volgens de melding, helaas nog toegang om jouw meegestuurde link te openen.

Gr,

Reputatie 7
Badge +15

@Johan201172 

Ik had niet alles helemaal gelezen, maar de Chromecast functionaliteit zou al moeten werken, misschien is deze melding die jij krijgt nog niet verholpen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Johan201172, welkom op de Community!

Je geeft aan dat de app wel geüpdatet is op verschillende apparaten, maar dat er behoudens op de Chromecast, nog niet ingelogd is. Op hoeveel apparaten ben je momenteel tegelijk ingelogd op TV Anywhere? Je kunt namelijk maximaal op drie verschillende apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn. De TV Boxen staan hier los van omdat die specifiek op het TV-abonnement zelf ingeschakeld zijn. Weet je zeker dat er naast die ene mobiele telefoon niet nog twee apparaten actief ingelogd staan? Dit zou die melding verklaren. 

Als dat niet zo is, laat het me dan weten. Dan gaan we samen op zoek naar dé oplossing! 

Beste Jason,

Dank voor je respons.

De tv anywhere app is op 3 apparaten geïnstalleerd.

Op 1 apparaat is op dit moment ingelogd.

Dank voor de medewerking.

Gr, Johan

 

 

Reputatie 7

Hoi @Johan201172,

 

Heb je nog toegang tot die andere twee apparaten? Dan kun je in de app bij Account (rechtsonder) dan Admin (bovenaan) en dan Uitloggen (onderaan) uitloggen bij TV Anywhere. Daarna heb je weer een apparaat vrij om met jouw account te kunnen inloggen. 

 

Ik bedenk mij nu dat de melding misschien helemaal niet van onze TV Anywhere afkomstig is, maar misschien van de TV of van de Chromecast. Kun je een foto van de melding maken en hier plaatsen? Je bent namelijk ingelogd op je mobiel en dat app speelt goed af, het gaat alleen mis met het casten via Chromecast. 

 

:arrow_right: Mocht dit allemaal niet van toepassing zijn en is het inderdaad een foutmelding van onze app, dan horen we hier graag meer over: 

  • Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: issue niet bekend. We ontvangen hier graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?

:arrow_right: Kun je jouw bevindingen in dit topic delen: Feedback nieuwe TV Anywhere

Reageer