Beantwoord

Certificaat ongeldig?

  • 20 January 2021
  • 10 reacties
  • 616 Bekeken

Ik krijg sinds vanavond een privacyfout melding als ik naar tv-anywhere.nl ga. Ik wordt geredirect naar tmobiletv.nl en krijg dan de foutmelding.

 

Heeft iemand anders dit ook?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2021, 14:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 2

Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?

Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.

mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?

dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.

Je bent niet alleen, ik heb er hier ook last van (op Chrome, op Microsoft Edge doet hij het wel).

 

 

Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?

Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.

mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?

dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.

Nee, dat is het niet. En dan zou ik met andere sites ook last hebben. Het ligt aan de redirect, die verwacht ie niet. Maar ik heb cache al leeggegooid en icognito geprobeerd, krijg dezelfde rare resultaten.

Ik gebruik wel een eigen DNS, niet die van T-Mobile. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?

Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.

mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?

dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.

Nee, dat is het niet. En dan zou ik met andere sites ook last hebben. Het ligt aan de redirect, die verwacht ie niet. Maar ik heb cache al leeggegooid en icognito geprobeerd, krijg dezelfde rare resultaten.

Ik gebruik wel een eigen DNS, niet die van T-Mobile. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ik gebruik ook een eigen DNS server (pihole), maar als ik het via een andere pc probeer hier op het netwerk doet hij het wel gewooon in Chrome, ook via de eigen DNS server. Ligt dus wel aan mijn pc ergens maar geen idee hoe/wat/waar precies.

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb ook een niet prive verbinding met My T-Mobile via de website.

Edit de verbinding is weer veilig.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, op dit moment geeft het gebruik van TV Anywhere problemen in verschillende web browsers. Gebruikers krijgen de melding dat er een certificaat-error is. Dit probleem speelt bij Internet Explorer en Google Chrome. Firefox en Opera werken nog wel goed.

Het probleem is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk hersteld. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 3

Ik kan het forum niet bezoeken via Safari (internetbrowser ) en geeft aan dat deze verbinding niet privé is.Dit wil ik dan doen via de Apple iPad Pro 12,9inch.

wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem

Reputatie 7

Hi @staub Dank voor de melding, dit probleem is bekend en er staat inmiddels een verzoek uit bij onze partner om dit te verhelpen, excuses voor het ongemak. Bij niet Apple apparaten speelt dit issue niet dus mogelijk kan je dit gebruiken als tijdelijke workaround.

Reputatie 1

Ik krijg sinds vanavond een privacyfout melding als ik naar tv-anywhere.nl ga. Ik wordt geredirect naar tmobiletv.nl en krijg dan de foutmelding.

hier op iPad en iPhone volgende melding in de TV-anywhere app:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan Stoeten, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.