Beantwoord

Chromecast op T-mobile HD recorder

  • 3 July 2018
  • 2 reacties
  • 596 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi allen,

In de winkel zeiden ze dat het mogelijk was alleen nu ik wil weten hoe..weten ze het niet meer 🙂

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen!

Ik heb helaas geen smart TV en slechts 1 HDMI ingang in mijn TV --> Nu is mijn vraag, kan ik een Chromecast aansluiten op / via de HD recorder zodat ik geen tweede HDMI in mijn TV nodig heb of is dit onmogelijk?

Op deze manier kan ik dan toch verbinding maken met bijv. mijn NAS en Netflix.
icon

Beste antwoord door Sterre 11 July 2018, 15:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Jchee,

Welkom op onze Community! Ik help je graag met al jouw vragen.

Wat een goed idee om gebruik te maken van een Chromecast! Ik werk zelf niet met een Chromecast, dus ik kan je zelf geen uitgebreide uitleg geven, maar ik doe graag mijn best om je te helpen hier gebruik van te maken. Ik weet dat je de Chromecast in de HDMI-ingang van je TV moet stoppen. Ik begrijp dat jij één ingang daarvan hebt en die al bezet is. Ik kan je adviseren een HDMI-splitter aan te schaffen. Zo kan je van 1 ingang, meerdere ingangen maken 🙂! Ik heb ook meteen voor je Gegoogled, daar heb ik een voorbeeld voor je gevonden. Succes en veel Netflixplezier!
Reputatie 6
Badge
Of eentje bij de Action eentje halen voor een euro of vijf (als die in de buurt zit). Daar kan je drie apparaten op aansluiten en er zit ook nog een afstandsbediening bij (is overigens een HDMI Switch, weet niet waarom de HAMA het een splitter noemt aangezien die het tegenovergestelde doet).

Reageer