Cloud opnemen

  • 18 March 2020
  • 7 reacties
  • 1055 Bekeken

  • is een King Poster
  • 35 reacties

Lijkt erop dat opnemen in de cloud eraan komt? Gezien de melding bij het bestellen van een extra tv box. 

Cloud Opnemen

Met Cloud Opnemen speel je je opgenomen programma's op elke TV af. Wissel Opnemen en pauzeren voor Cloud Opnemen en betaal € 5 p. mnd. in plaats van € 10 p.mnd. per TV Box met harddiskrecorder. Beheer je Opnemen dienst hier. 

 


7 reacties

Reputatie 6
Badge

Dat zou heel goed nieuws zijn. Echter denk ik dat dit een klein foutje is, aangezien er nog niks bekend is over het nieuwe Tv platform van T-mobile thuis. Maar ik zou zeggen blijf scherp en hopen dat ze snel klaar zijn. Dat zou leuk zijn in deze coronacrisis.

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat het eraan komt is geen geheim, maar nog even geduld. Het is initeel bedoeld voor klanten die aan de test deelnemen en willen opnemen. Kennelijk een slordigfoutje en staat de optie te ver open.

Reputatie 3

Dat het eraan komt is geen geheim, maar nog even geduld. Het is initeel bedoeld voor klanten die aan de test deelnemen en willen opnemen. Kennelijk een slordigfoutje en staat de optie te ver open.

Dat het eraan komt is geen geheim, maar nog even geduld. Het is initeel bedoeld voor klanten die aan de test deelnemen en willen opnemen. Kennelijk een slordigfoutje en staat de optie te ver open.

Precies hoe lang is "even" in T-Mobile-tijd? Vorig jaar augustus zei een "techneut" van T-Mobile al dat het eind 2019 toch zeker wel zou zijn geïmplementeerd, dat ik me geen zorgen hoefde te maken en gewoon een alles in 1 thuis abonnement kon nemen. Dat was dus gewoon een verkooppraatje waar ik met open ogen ben ingetuind. 😂 Eind 2019 werd medio eerste kwartaal 2020 en inmiddels zitten we alweer medio tweede kwartaal 2020. Met nummerweergave op de telefoon werden we op dezelfde manier aan het lijntje gehouden, dus echt veel vertrouwen dat opnemen in de cloud op korte termijn gaat gebeuren heb ik helaas niet. Het is meer onder het motto van hoop doet leven.....nog paar maanden dan kan ik weer overstappen en dan kijk ik wél even goed uit! Iets van de ezel en een steen......🤭

 

Reputatie 7
Badge +4

Volgens mij waren de eerste onbevestigde en niet geverifieerde berichten voor vorig jaar zomer via TotaalTV dat het na de zomer live zou gaan. Daarna is er bar weinig naar buiten komen, behalve een bevestiging van een user die in de sitecode had gevonden dat het o.a. om cloud opnames ging. Enige wat meer formele ‘datum’ die naar buiten is gebracht is de verwachting Q1 2020. Dat is door omstandigheden niet gehaald. Verder zijn er alleen geruchten geweest over de implementatie, maar is er nooit formeel een datum genoemd. Dat het te lang duurt ben ik volledig met je eens. Dit had veel veel veel eerder af moeten zijn. Dat het nu in een eindfase zit blijkt onder andere uit de fieldtest die nu gaande is en hoe het product nu werkt bij die users, waarvan ik er ook eentje ben. Ik begrijp dat je huiverig bent gezien de lange tijd dat dit in ontwikkeling is, maar persoonlijk verwacht ik echt niet dat het nog vele maanden gaat duren. 

Reputatie 3

Ik help 't je hopen 😄 maar zoals gezegd véél vertrouwen heb ik er niet meer in. Best jammer want verder zijn we hier best wel tevreden over T-Mobile. Kunnen opnemen is echter een feature die we niet willen missen, dus ja nog pakweg 3 tot 4 maanden en dan kijken we verder. Succes met testen en blijf gezond!

Reputatie 7
Badge +4

Ook niet zo raar. Geruchten gaan ook al zo'n tijd en het huidige product is niet meer van deze tijd. In de tijd dat ik met Horizon als gebruiker aan het testen was, was het product naar mijn mening minder af toen het de markt opgegooid werd. Wat waren daar veel issues bij de live gang. Overigens niet gaan vergelijken met elkaar. Ander soort product. Voor ik bepaalde verwachtingen lijk te scheppen. ;)

Ach, beter dat ze het goed genoeg door ontwikkelen, dan met een niet goed werkend product zitten. 

Reputatie 7
Badge +1

@wijbro2  Naar mijn mening kun je nog wel eens gelijk hebben, nee denk het zelfs ook ik ben heel tevreden met het gene ik afneem van T-Mobile (internet en tv via glasvezel) echter het telkens opschuiven van de uitrol van het nieuwe tv platform geeft potentiele klanten minder vertrouwen.

Zelf neem ik nooit wat op dus dat cloud opnemen is voor mij niet zo belangrijk, voor veel mensen echter wel daarom ben ik bang dat veel klanten na het uitzitten van hun contract weer terug gaan naar KPN of Ziggo

Reageer