Beantwoord

Cloud opnemen

  • 10 april 2020
  • 38 reacties
  • 3373 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ben sinds 2014 klant van Vodafone thuis en na de "gedwongen” verkoop automatisch overgegaan naar T-Mobile thuis, ik woon alleen in een appartement met als pakket internet 100mb glasvezel en tv met de simpele Entone 510,  opnemen doe ik nooit dus dat is voor mij geen probleem.

Verder heb ik zolang ik klant blijft 3 themapakketten gratis, dit blijft zo ook al verander ik een themapakket b.v. ik ruil international voor entertaiment vice versa,  bij mij heeft alles van af het begin gewerkt zo als men mag verwachten alleen de storingen die op dat moment iedereen heeft.

Persoonlijk vind ik T-Mobile een prima provider voor iemand die alleen het primaire afneemt, wil men maar ietsje meer dan zou ik T-Mobile zeker niet aanbevelen.

Mooi dat je programma gemist aanhaald, maarbde BBC kan dat niet, dus een dooie mus waar je iemand mee gerust probeert te stellen.

Ik zou zeggen, maak eens vaart met het nieuwe TV platform, opname boxen komen er niet meer bij, dus hooguit degene die je terug krijgt van klanten, de laatste opname boxen zijn zelfs ingekocht van een andere provider die ze uitgerangeerd heeft.

 

Volgens de berichten had dit halverwege vorig jaar al in de lucht moeten zijn, maar zoals veel, gaat allemaal maar traag en op zijn zachts gezegt zeer knullig bij T-Mobile, lijkt wel of er 2 partimers mee bezig zijn die 8 uurtjes per week werken.

 

Gelukkig werkt het bij mij prima en heb ik een opname box, maar als ik vorig jaar dit allemaal op het forum was tegen gekomen was ik nooit ingestapt en was het Ziggo geworden, de verbinding die mijn moeder nu wel krijgt, was tussen Ziggo en T-Mobile maar dat durf ik nu niet aan te gaan, ik mag het oplossen net als nu haar Tele2 verbinding die regelmatig even of-line raakt.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Reputatie 1

Zoals ik in een eerdere topic reeds heb aangegeven heb ik 0,0 vertrouwen in die groep welke het nieuwe tv concept van T-Mobile testen, het lijkt me dat ze na een paar maanden toch wel in staat moeten zijn een “deskundig” advies te geven.

Volgens geruchten zou het nieuwe concept al in het eerste kwart van 2020 worden uitgerold, dit zal door het Corona virus later worden denk ik

Wordt pas deze zomer is nu de planning. Dus derde kwartaal ipv eerste. En door het Corona gedoe wellicht nog later, communicatie omtrent opnemen en platform is min min, 

Reputatie 6
Badge +2

Zoals ik in een eerdere topic reeds heb aangegeven heb ik 0,0 vertrouwen in die groep welke het nieuwe tv concept van T-Mobile testen, het lijkt me dat ze na een paar maanden toch wel in staat moeten zijn een “deskundig” advies te geven.

Volgens geruchten zou het nieuwe concept al in het eerste kwart van 2020 worden uitgerold, dit zal door het Corona virus later worden denk ik

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Erwin t 

Ja dit klopt van geen kanten. 
De box die daar op afgebeeld wordt is de amino 610. Dit is de box die standaard geleverd word zonder hdd. De boxen met hdd zijn de Entone 515b boxen. Deze zijn al langere tijd niet verkrijgbaar. 
 


Daarnaast staan er op de bestelpagina nog heel veel verwijzingen die er op duiden dat het mogelijk is om op te nemen. Dit werkt heel erg verwarrend. Laat me hier duidelijk zijn voor Nieuwe klanten is het niet mogelijk om een box met opname functie te bestellen. Als je hier waarde aan hecht dan zou ik de overstap naar T-Mobile heroverwegen. 
 

Tenslotte doe ik een nogmaals een dringende oproep aan T-Mobile om de bestelpagina aan te passen zodat het voor nieuwe klanten duidelijk is dat ze de komende tijd niet kunnen opnemen. Dit duurt dan tot het nieuwe platform is uitgerold. 

Reputatie 1

Quote “ Met of zonder harddiskrecorder” 

Reputatie 1

@stefan.1997 Net terug gekeken maar in het contract staat interactieve tv box.
Ik kan dus niet aantonen dat ik deze geselecteerd heb maar kan ervan uitgaan dat ik dat heb gedaan want dit is onze prioriteit.

Ik neem veel op bij BBC. Terug kijken of programma gemist kan ik hier niet voor gebruiken.

Deze kan je niet bestellen maar staat nog wel op de website. Maar deze worden dus niet meer geleverd.

 

Reputatie 6
Badge +6

Kijk als jij kan aantonen dat T-Mobile je beloofd heeft dat je kunt opnemen en dat kunnen ze nu niet waarmaken dan hebben ze je een onvolledig product geleverd. Dan moet het contract volgens mij wel ontbonden kunnen worden. 

Reputatie 1

Inderdaad Stefan, nu moet ik 10 maanden wachten zodat ik kosten loos weer terug kan naar Ziggo.
 

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie.

Dit werd mij ook al verteld door de klantenservice.
Mijn punt is meer dat als mij van te voren was aangeven dat het op dit moment niet mogelijk is om op te nemen dan had ik een aantal maanden gewacht met overstappen.

Dit had als disclaimer vermeld moeten worden toen ik mijn aanvraag deed!

Reputatie 6
Badge +6

Het is inderdaad best wel schandalig. De communicatie over het niet op kunnen nemen is minimaal en wordt niet duidelijk vermeld tijdens het bestellen. 
 

Het nieuwe Tv platform zal nog lang op zich laten wachten. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Erwin t 

Er zijn wel al verschillende klanten bezig met het testen van het nieuwe platform maar een specifieke datum is er nog niet.

Reageer