Beantwoord

Cloud opnemen

  • 10 April 2020
  • 38 reacties
  • 3901 Bekeken

Reputatie 1

Vorige maand overgestapt van Ziggo naar T-Mobile.

Ik ben overgestapt met het idee dat ik kon opnemen.

Bij de aanvraag kon ik ook gewoon de tvbox met opneem functie bestellen.

Bij het ontvangen van de tvbox blijkt het degene te zijn zonder opneem funtie.

Klantenservice: Deze worden niet meer geleverd en wij weten niet wanneer de cloud functie gaat werken.
Ik wilde na 1 week eigenlijk weer terug naar Ziggo want kan dus niet opnemen.
Nu moeten wij een boete betalen of het hele jaar contract afkopen.

Na vele keren hierover contact te hebben gehad met de klantenservice ben ik geen stap verder.

Ik kan zelf zeggen dat ik me belazerd voel en wil meer info over datum cloud service ipv dat weten we niet.

 

 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 10 April 2020, 12:59

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 2

Nou, zo te zien ben ik niet de enige die door t-mobile belazerd word. Het is echt asociaal

Reputatie 7
Badge

Dat is helaas niet mogelijk. Komt door de manier waarop een aantal zaken in onze IT systemen is geregeld. Want anders had ik dat al heel graag voor jullie aangezet.

Gelukkig is ~90% van alle functies en content binnen TV Anywhere gewoon beschikbaar om te testen en jullie terugkoppeling levert veel nuttige inzichten op!

Reputatie 7
Badge +4

Dat is een goede. Alleen testers die het nieuwe TV platform hebben kunnen al cloud opnemen. Ik vermoed dat dit gekoppeld is aan de TV box. Mocht je dit willen testen via TV Anywhere, dan kun je de opnames alsnog niet kunnen testen via de TV box, maar bijvoorbeeld wel kunnen streamen. 

@Hans-Juriën Ik vind dit wel een hele goede. Is dit niet beschikbaar te stellen, zodat testers die in ieder geval via TV Anywhere kunnen testen. Ook als ze nog geen nieuw TV platform op de TV box hebben. Uiteraard met de mitsen en maren dat het dan enkel via de app beschikbaar is.

Ik ben nu tester van de TV Anywhere, de app is prima maar dan probeer je op te nemen waar we allemaal op wachten. Kun je nog geen Cloud aanschaffen en kun je nog niet alles van de app testen. Waarom vraag je dan testers? 

6 maanden

Ach, het is mooi weer. Geniet van de Zomer. Met al die herhalingen is er in die tijd toch niets op tv.


Dan zou het juist mooi zijn als je iets opgenomen hebt wat je nu in de slappe TV tijd kan bekijken, is de boel weer leeg als het nieuwe TV seizoen begint.

Reputatie 7
Badge +4

@Jason jammer. Want het wordt nu toch wel tijd dat jullie iets gaan aankondigen denk ik zo of heb ik het mis?

Je kunt pas een aankondiging verwachten op het moment dat het live gaat. Dat wordt het persmoment. Eerder aankondigen zie ik niet snel gebeuren.

Reputatie 7
Badge +16

Het is hersteld, de pagina werkt nu weer! Sorry voor het ongemak!

Reputatie 6
Badge

@Jason jammer. Want het wordt nu toch wel tijd dat jullie iets gaan aankondigen denk ik zo of heb ik het mis?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @stefan.1997, top dat je het aangeeft, thanks! Ik heb dit meteen aan onze digitale wizards doorgegeven zodat het hersteld kan worden. Het is niet intentioneel, voor zover ik weet! 😉

Reputatie 6
Badge

De info TV pagina is onbereikbaar. Is dat met een reden? 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

6 maanden is te lang. Of er moet nog iets onverwachts uit de hoge hoed komen.

Ach, het is mooi weer. Geniet van de Zomer. Met al die herhalingen is er in die tijd toch niets op tv.

Reputatie 7
Badge +1

Denk je dat het voor het einde van me contract zal werken? 

@Erwin t Dat is een vraag met een korte weder vraag “hoe lang moet je nog”? voor je contract is afgelopen, als je nog een maand of 6 moet of langer dan werkt het wel, is het korter dan help ik het je hopen.

Reputatie 1

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Hi Piotr,

 

Dacht, laten we weer eens checken hoe het met het cloud opname zit?

Werd mij verteld dat het binnenkort zou beginnen, 2.5 maanden verder nog niks gehoord.

Dit gebruikt TM als excuus om mijn contract niet kosteloos op te zeggen doordat cloud opname snel mogelijk kan zijn.

Denk je dat het voor het einde van me contract zal werken?

😉

Reputatie 3

In een recent contact met de helpdesk van T-Mobile werd tegen mij gezegd dat de introductie van de cloud binnenkort te verwachten was.

Toen ik vroeg om een verduidelijkingn kon dit niet worden gegeven.

Wat is eigenlijk binnenkort?

  • 2 weken?
  • 4 weken?
  • 6 weken?
  • 2 maanden?
  • wanneer het klaar is?

We wachten ongeduldig af.

 

 

Gelukkig kan ik wél concreet zijn: wat mij betreft heeft T-Mobile nog 2 maanden want dan loopt m'n huidige contract af en ga ik eens kijken welke marktpartij écht opnemen in de coud aanbied. Mij was augustus 2019 al de wortel voorgehouden dat het eraan zat te komen, dus dat ik met een gerust hart een abonnement kon afsluiten. :(  

Bij mij precies het zelfde geval.

Mij is verteld dat ik nadat ik een bestelling zou doen, daarna direct contact op moest nemen en aan moest geven dat ik een box met recorder wilde hebben. Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Omdat bij mij ook de 2 weken voorbij zijn, zit ik ook voor een jaar vast. Ik vindt het schandalig!! Ook omdat er geen duidelijkere informatie geven wordt omtrent wanneer het cloud opnemen beschikbaar wordt.

Reputatie 1

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Nou Piotr,

 

Kosteloos opzeggen is afgewezen.

Nu juridisch me gelijk proberen te halen, want nog steeds het geval is dat TM het op hun website promoten en hebben toegegeven dat dit verwijderd moet worden.

Anders nog 10 maanden en dan opzeggen.

Helaas dan ook gelijk al me telefoon abonnementen en ben bezig met een mobiele provider tender op me werk voor 750 personen.

Zal deze klantenservice ervaring zeker in me achter hoofd houden.

Reputatie 6
Badge

@BeMu,

het gaat bij mij ook niet zozeer om het opnemen. Maar het hele vernieuwde tv platform laat lang op zich wachten en het huidige platform is zwaar verouderd. 

Reputatie 7
Badge +1

De ervaring leert dat binnenkort bij T-Mobile ongeveer een jaar en heel wat langer betekent, zet je dat af tegen het aantal jaren dat we gemiddeld mogen leven is dat in de begrippen van T-Mobile nog snel, maar hoe dan ook het duurt wel erg lang.

In mijn beleving hadden ze beter niks kunnen zeggen, voor mij maakt het niks uit daar ik NOOIT iet opneem maar kan me voorstellen dat veel klanten dat juist wel fijn vinden. 

Reputatie 3

Verder weten klantenservice medewerkers weinig tot niks over het uitrollen van nieuwe diensten. 

De mededeling werd gedaan na een intern consult. Ik ga ervan uit dat gesproken is met de verantwoordelijke afdeling. Alleen binnenkort werd dus niet nader toegelicht.

Reputatie 6
Badge

Binnenkort is voor dit soort grote bedrijven een rekbaar begrip. Kijk maar naar de introductie van Apple Pay door Nederlandse banken. Dat duurde ook maanden. Bij T-Mobile duurde de introductie van de vernieuwde Tv Anywhere app ook maanden. Dus ik denk dat dit ook nog wel lang op zich laat wachten. Verder weten klantenservice medewerkers weinig tot niks over het uitrollen van nieuwe diensten. 

Reputatie 3

In een recent contact met de helpdesk van T-Mobile werd tegen mij gezegd dat de introductie van de cloud binnenkort te verwachten was.

Toen ik vroeg om een verduidelijkingn kon dit niet worden gegeven.

Wat is eigenlijk binnenkort?

  • 2 weken?
  • 4 weken?
  • 6 weken?
  • 2 maanden?
  • wanneer het klaar is?

We wachten ongeduldig af.

 

 

Reputatie 6
Badge

@Sammie1983 
T-Mobile is daar niet duidelijk over. Ik hoop nog voor de zomer. Maar ik vrees dat het later wordt. Er zitten naar verluidt nog erg veel bugs in het nieuwe Tv platform. 

hoe komen we te weten wanneer het zover is dat we kunnen opnemen in de cloud?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @WJ4IoT, onze specialisten gaan deze teksten inderdaad weghalen want dit klopt momenteel niet. Sorry voor het ongemak en de eventuele misleiding. Je hebt volkomen gelijk dat dit niet door de beugel kan en we moeten hier veel scherper op zijn. Bedankt voor je feedback! 👌 Wat betreft Cloud Opnemen: we zitten in een afrondende testfase, maar wanneer het precies gelanceerd wordt, is nog niet 100% duidelijk. 

Reputatie 3

Met een Ziggo referentiekader als achtergrond is voor mij interactieve TV inclusief de mogelijkheid om op te nemen.  Ook T-mobile biedt deze mogelijkheid (zie vandaag gemaakte print screen).

Maar als je eindelijk de klantenservice aan de lijn krijgt bieden ze je nog het een nog het ander aan en blijkt de cloud voorlopig ook niet te worden aangeboden. Hoe noemen we dit? misleiding?

Jammer, want ik ben best tevreden met het internet gedeelte gedeelte.

Reageer