Vorige maand overgestapt van Ziggo naar T-Mobile.
Ik ben overgestapt met het idee dat ik kon opnemen.
Bij de aanvraag kon ik ook gewoon de tvbox met opneem functie bestellen.
Bij het ontvangen van de tvbox blijkt het degene te zijn zonder opneem funtie.
Klantenservice: Deze worden niet meer geleverd en wij weten niet wanneer de cloud functie gaat werken.
Ik wilde na 1 week eigenlijk weer terug naar Ziggo want kan dus niet opnemen.
Nu moeten wij een boete betalen of het hele jaar contract afkopen.
Na vele keren hierover contact te hebben gehad met de klantenservice ben ik geen stap verder.
Ik kan zelf zeggen dat ik me belazerd voel en wil meer info over datum cloud service ipv dat weten we niet.
Beste antwoord door stefan.1997
Hi
Ja dit klopt van geen kanten.
De box die daar op afgebeeld wordt is de amino 610. Dit is de box die standaard geleverd word zonder hdd. De boxen met hdd zijn de Entone 515b boxen. Deze zijn al langere tijd niet verkrijgbaar.

Daarnaast staan er op de bestelpagina nog heel veel verwijzingen die er op duiden dat het mogelijk is om op te nemen. Dit werkt heel erg verwarrend. Laat me hier duidelijk zijn voor Nieuwe klanten is het niet mogelijk om een box met opname functie te bestellen. Als je hier waarde aan hecht dan zou ik de overstap naar T-Mobile heroverwegen.
Tenslotte doe ik een nogmaals een dringende oproep aan T-Mobile om de bestelpagina aan te passen zodat het voor nieuwe klanten duidelijk is dat ze de komende tijd niet kunnen opnemen. Dit duurt dan tot het nieuwe platform is uitgerold.