Beantwoord

Cloud opnemen

  • 10 April 2020
  • 38 reacties
  • 3901 Bekeken

Reputatie 1

Vorige maand overgestapt van Ziggo naar T-Mobile.

Ik ben overgestapt met het idee dat ik kon opnemen.

Bij de aanvraag kon ik ook gewoon de tvbox met opneem functie bestellen.

Bij het ontvangen van de tvbox blijkt het degene te zijn zonder opneem funtie.

Klantenservice: Deze worden niet meer geleverd en wij weten niet wanneer de cloud functie gaat werken.
Ik wilde na 1 week eigenlijk weer terug naar Ziggo want kan dus niet opnemen.
Nu moeten wij een boete betalen of het hele jaar contract afkopen.

Na vele keren hierover contact te hebben gehad met de klantenservice ben ik geen stap verder.

Ik kan zelf zeggen dat ik me belazerd voel en wil meer info over datum cloud service ipv dat weten we niet.

 

 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 10 April 2020, 12:59

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 1

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Hi Piotr,

 

Dacht, laten we weer eens checken hoe het met het cloud opname zit?

Werd mij verteld dat het binnenkort zou beginnen, 2.5 maanden verder nog niks gehoord.

Dit gebruikt TM als excuus om mijn contract niet kosteloos op te zeggen doordat cloud opname snel mogelijk kan zijn.

Denk je dat het voor het einde van me contract zal werken?

😉

Reputatie 7
Badge +1

Denk je dat het voor het einde van me contract zal werken? 

@Erwin t Dat is een vraag met een korte weder vraag “hoe lang moet je nog”? voor je contract is afgelopen, als je nog een maand of 6 moet of langer dan werkt het wel, is het korter dan help ik het je hopen.

Reputatie 7
Badge +4

6 maanden is te lang. Of er moet nog iets onverwachts uit de hoge hoed komen.

Ach, het is mooi weer. Geniet van de Zomer. Met al die herhalingen is er in die tijd toch niets op tv.

Reputatie 6
Badge

De info TV pagina is onbereikbaar. Is dat met een reden? 
 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @stefan.1997, top dat je het aangeeft, thanks! Ik heb dit meteen aan onze digitale wizards doorgegeven zodat het hersteld kan worden. Het is niet intentioneel, voor zover ik weet! 😉

Reputatie 6
Badge

@Jason jammer. Want het wordt nu toch wel tijd dat jullie iets gaan aankondigen denk ik zo of heb ik het mis?

Reputatie 7
Badge +16

Het is hersteld, de pagina werkt nu weer! Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +4

@Jason jammer. Want het wordt nu toch wel tijd dat jullie iets gaan aankondigen denk ik zo of heb ik het mis?

Je kunt pas een aankondiging verwachten op het moment dat het live gaat. Dat wordt het persmoment. Eerder aankondigen zie ik niet snel gebeuren.

6 maanden

Ach, het is mooi weer. Geniet van de Zomer. Met al die herhalingen is er in die tijd toch niets op tv.


Dan zou het juist mooi zijn als je iets opgenomen hebt wat je nu in de slappe TV tijd kan bekijken, is de boel weer leeg als het nieuwe TV seizoen begint.

Ik ben nu tester van de TV Anywhere, de app is prima maar dan probeer je op te nemen waar we allemaal op wachten. Kun je nog geen Cloud aanschaffen en kun je nog niet alles van de app testen. Waarom vraag je dan testers? 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is een goede. Alleen testers die het nieuwe TV platform hebben kunnen al cloud opnemen. Ik vermoed dat dit gekoppeld is aan de TV box. Mocht je dit willen testen via TV Anywhere, dan kun je de opnames alsnog niet kunnen testen via de TV box, maar bijvoorbeeld wel kunnen streamen. 

@Hans-Juriën Ik vind dit wel een hele goede. Is dit niet beschikbaar te stellen, zodat testers die in ieder geval via TV Anywhere kunnen testen. Ook als ze nog geen nieuw TV platform op de TV box hebben. Uiteraard met de mitsen en maren dat het dan enkel via de app beschikbaar is.

Reputatie 7
Badge

Dat is helaas niet mogelijk. Komt door de manier waarop een aantal zaken in onze IT systemen is geregeld. Want anders had ik dat al heel graag voor jullie aangezet.

Gelukkig is ~90% van alle functies en content binnen TV Anywhere gewoon beschikbaar om te testen en jullie terugkoppeling levert veel nuttige inzichten op!

Reputatie 2

Nou, zo te zien ben ik niet de enige die door t-mobile belazerd word. Het is echt asociaal

Reageer