Beantwoord

cloud opnemen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil ook cloud opnemen. Staat niet in de keuzes bij Abonnement uitbreiden. Contract sinds 1-7-2020. Graag helpen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 April 2021, 15:52

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @will54, welkom op de Community!

Geen enkel probleem, ik vraag de versnelde omzetting voor je aan. Je zult binnen maximaal twee weken overgezet worden op T-Mobile TV. Na de omzetting kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen toevoegen aan je abonnement - deze kost  € 5,00 per maand en blijft dezelfde maandprijs bij één, twee of meerdere TV Boxen, dus dat is wel fijn!

Vlak vóór de daadwerkelijke omzetting ontvang je een SMS en e-mail met uitleg. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het weten, dan beantwoord ik die zo goed en snel mogelijk voor je.

Geniet van een geweldig weekend en stay safe! 😄

Kan je ook kijken wanneer 

Sorry kan je ook kijken wanneer ik aan de beurt ben? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @misdo499, welkom op de Community!

Dat wil ik graag voor je doen, alleen ontbreken de noodzakelijke gegevens om inzage te krijgen tot jouw klantprofiel. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zoek ik zo snel mogelijk voor je uit wanneer jij aan de beurt bent. 

Mocht je het liever op een andere manier regelen: voeg dan jouw Thuis klantnummer toe aan je Communityprofiel, dan kunnen de Thuis moderators je voortaan sneller helpen! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@misdo499 Voor de volledigheid plaats ik mijn privébericht ook nog in het topic! 😉

Bedankt voor de gevraagde gegevens, top! Ik heb goed nieuws: je kunt versneld omgezet worden naar T-Mobile TV. Deze procedure neemt maximaal twee weken in beslag dus het is op relatief korte termijn! Houd er alsjeblieft rekening mee dat je Cloud Opnemen pas kunt activeren via My T-Mobile Thuis, nadat de migratie voltooid is.

Je ontvangt enkele dagen voor de omzetting nog een e-mail en SMS met verdere uitleg. Je hoeft straks, op de dag van de migratie, enkel het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw in te voeren - deze kun je vinden op de dashboardpagina van jouw My T-Mobile Thuis account.

Houd er alsjeblieft rekening mee dat je Cloud Opnemen pas kunt activeren via My T-Mobile Thuis, nadat de migratie voltooid is.

Dank je wel.

 

Han

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! @misdo499 

Mocht je nog hulp kunnen gebruiken bij een ander onderwerp, laat het dan zeker weten. Veel kijkplezier straks en geniet van het nieuwe platform en Cloud Opnemen! 😄

De 14 dagen zijn voorbij, niets gehoord! Graag een update

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @will54 ,

 

Je hebt het er over dat de veertien dagen voorbij zijn. Dat klopt , maar het gaat erom vanaf wanneer je gegevens bekend waren bij  in dit geval @Jason . Daarna duurt het nog ongeveer veertien dagen. Dus houdt er rekening mee dat het veertien dagen duurt vanaf het compleet doorgeven van jou gegevens. Dus nog even geduld hebben. Ik weet zeker dat dit binnenkort gebeurt..

25-5 kreeg om 1300 uur een maildat ik om was.

Het is nu 15.20 nog steeds oude menu, ik heb al vier keer tv box opnieuw opgestart, maar geen verandering in menu.

Ik zie ook niets in mijn t-mobile thuis cloud opnemen aanzetten

Reputatie 7
Badge +7

@misdo499 ,

Kan jehet eens proberen door de tv box van de stroom te halen. De internet kabel eruit halen. Na ongeveer 20 seconden stroom weer aansluiten op de tv box en wachten totdat er gevraagd wordt om de internet kabel aan te sluiten. Dan zou het kunnen werken. 

Dank je soepkip67.

Maar jammer genoeg werkt dit niet.

Geen verschil.

Han

Net ook de modem opnieuw opgestart ook dit werkt niet.

Han

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @misdo499 ,

Helaas, dan kan ik je niet verder helpen. Dan zal er een moderator naar moeten kijken. Ik weet niet of ze nog aanwezig zijn. Anders wordt het morgen voordat ze het oppakken. Je zou het nog even kunnen proberen via klantenservice 0800-0092 dan aangeven storing tv. Heb de laatste keren goede ervaringen via de klantenservice, kundig en geduldige mensen aan de lijn gehad.:thumbsup_tone1:

Hi soepkip67.

Bedankt voor de moeite, heb er lang op moeten wachten dus een extra dag maakt ook niet uit.

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @will54, excuses voor de vertraging: op 25 mei ben je op T-Mobile TV overgezet! 

Hoi @misdo499, op 25 mei is jouw aanvraag geweigerd: ik heb oprecht geen idee waarom dit gebeurd is, maar ben er gelijk achteraan gegaan. Ik verwacht uiterlijk morgen een oplossing/antwoord, sorry voor het ongemak!

Jason,

Bedankt vandaag 27-5 om 8 uur starten het tv kasje opeens 4 keer op en ben ik over.

Het is dus toch gelukt.

Ik heb nog een vraagje als ik een opnamen inplan kan ik kiezen om een bepaalde tijd door te laten lopen, voor als het provramma uitloopt.

Is het mogelijk dit standaard in te voeren of moet ik dit doen voor elk programma a apart? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @misdo499, dat is super! Ik ontving vanmorgen vroeg een mailtje van ons TV team dat het toch nog gelukt is gisteravond. 

Wat betreft jouw vraag ten aanzien van de opname: dat dien je inderdaad bij elk programma zo in te stellen. Je kunt het op twee manieren een soort van omzeilen echter.

  1. Zorg ervoor dat je een hele reeks van dezelfde programma's opneemt, dan neemt de Cloud als het goed is de instellingen over die je eerder op dat ene programma hebt ingesteld.
  2. Je kunt het programma ervoor en erna ook opnemen, dan hoef je niet handmatig elke opname te doen. Maar dit is natuurlijk niet de allerhandigste manier!

Heel veel plezier met Cloud Opnemen en T-Mobile TV, als ik nog iets voor je kan doen, let me know!

Jason,

 

Bedankt voor je antwoord.

Jammer dat hij niet standaard iets langer opneemt, er iets niets erger dan dat je het laatste stukje van een programma mist.

Nog een klein puntje, ik werk zelf in de techniek en weet dar er wat fout kan gaan.

Ik had het fijn gevonden dat ik een mailtje gehad van de week met de tekst sorry de migratie is mislukt u hoor van ons.

 

Fijn weekend en nogmaals bedankt voor alle moeite.

Han

Reputatie 7
Badge +16

@misdo499 Normaliter zou je inderdaad een e-mail horen te ontvangen waarin de migratiestop/weigering aangekaart wordt, maar door een technisch mankement is ook dat niet gelukt, spijtig genoeg. Sorry dat we je in het ongewisse hielden en dat er hierdoor ten onrechte door een fout van ons verwarring optrad.

Geniet van een prachtig, zonnig weekend! 🌞

Reageer