Beantwoord

cloud opnemen is nog in behandeling

  • 1 December 2020
  • 17 reacties
  • 523 Bekeken

Televisie en internet werken, maar ondanks dat we vrijdag zijn aangesloten door de monteur, staat cloud opnemen nog op status in behandeling.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 December 2020, 13:17

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 3

Hoi Karin,

Is dit de eerste dag met T-mobile?

Dan klopt het. Die andere diensten gaan een dag later in.

Waarom, kan ik niet vertellen.

TIP voor T-mobile: Zouden ze van te voren een betere voorlichting over kunnen geven

We zijn vrijdag al aangesloten, wij hebben inderdaad ook even afgewacht, maar helaas zonder succes! 
 

gisteren ook een medewerker gesproken nadat al een aantal dagen er een ongelovelijke wachttijd stond voor telefonisch contact, maar er werd aangegeven dat we nog maar een dag moesten wachten. Vraag me af waarop we dan wachten, want hij doet het nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Karinvdw, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Cloud Opnemen is sinds vandaag geactiveerd. De reden dat een extra optie als Cloud Opnemen pas later geactiveerd wordt, is omdat altijd eerst een werkende Internet- en TV-verbinding aangemeld worden. Doorgaans zal hier niet meer dan maximaal 24 tot 48 uur overheen gaan, sorry voor het ongemak! 

Ik heb geschakeld met onze techneuten en zij geven aan dat het bij jou ontstaan is doordat de oorspronkelijke wensdatum van activatie op 4 december lag tijdens de aanvraag. omdat dit vervolgens vervroegd is naar 27 november, is Cloud Opnemen blijven hangen op de originele wensdatum. Er wordt aan gewerkt om de koppeling hierin te verbeteren zodat ook dat onderdeel gelijk mee vervroegd kan worden.

Hoe werkt jouw verbinding verder? Is alles naar behoren of kan ik je nog ergens bij helpen? 

Afgelopen woensdag tv-pakket aangesloten, werkt, maar kan cloud opnemen niet activeren. Wordt gemeld status in behandeling..

Heb donderdag telefonisch contact gehad  moest zaterdag terugbellen als het nog niet geregeld was, maar sindsdien is er telefonisch niet doorheen te konen

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @TonnyBulten,

Leuk dat je jouw kijkplezier bij ons uit wil breiden! Excuus voor de vertraging. Ik was blij om te zien dat je inmiddels contact hebt gehad met een telefonische collega van mij, en dat cloud opnemen een aantal uur geleden is geactiveerd. Ik wens je daarom alvast veel plezier toe met de opnames die je gaat maken!

Bedankt Cal, heb inmiddels opname functie kunnen activeren.

Groet Tonny

Voor mij geldt hetzelfde. 14 dagen gelden aangesloten maar nog steeds kan ik niet opnemen (Cloud). Wordt nu wel eens tijd!!!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @tni ,

Wat vervelend dat je cloud opnemen nog niet kan gebruiken.

Je hebt al wel in je T-Mobile Thuis account gekeken en de optie cloud opnemen ingeschakeld? Als dit niet het geval is kun je dit als eerste doen. Als er staat status: in behandeling, wil je dat hier dan weer melden? Een moderator pakt het dan vanzelf op. Eventueel kan je het bij de status “in behandeling” ook proberen via de telefonische klantenservice.

Er staat nog steeds in behandeling, en ik heb het bij  het abonnement aangevraagd, dus snap niet wat er bedoelt wordt “optie cloud opnemen ingeschakeld” Bij aanvragen abonnement was mij niet duidelijk dat hier tijd overheen gaat, in mijn optiek is een uur na live gaan abonnement tijd zat!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @tni ,

Als je in logt op je T- Mobile Thuis account kun je heel veel dingen zelf regelen zoals extra tv pakketten kiezen of je internet snelheid wijzigen. Of zoals aangegeven cloud opnemen aanzetten. In jouw geval gaat er in het systeem waarschijnlijk iets mis. Denk dat je nog even geduld moet hebben voordat een moderator reageert. Zij pakken de berichten op, op volgorde van binnenkomst.

Je zou het nog even via de klantenservice kunnen proberen. Klantenservice T-Mobile Thuis:tel:0800 0092 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @tni, jouw aanvraag bleef in ons systeem hangen op een onvoltooide status, sorry! Hierdoor kon je Cloud Opnemen onder andere nog niet gebruiken. Geen zorgen, ik heb dit meteen rechtgezet zodat je binnen nu en maximaal twee uur ook van Cloud Opnemen kunt genieten. 

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!

@soepkip67 Bedankt voor je snelle hulp! 😄

Reputatie 2

Ik ben al heel lang klant bij T-mobile, en nu vorige week de nieuwe box gekregen en zou over gezet worden naar het nieuwe platform, maar hij blijft maar op bestelling staan, ik kan nu niets met de tv, niet terug kijken, niet pauzeren, en niet opnemen, vind het wel lang duren, zit nu al een week te wachten. 

Reputatie 7

Hi @Lydia41971, top dat je hiervoor aanklopt! Ik heb meteen een kijkje genomen in je profiel om je hierbij te helpen en zo te zien blijft de order inderdaad hangen, excuses hiervoor. Ik heb de technische dienst hiervoor aan de mouw getrokken, zodat dit zo snel mogelijk goed komt te staan in het systeem. Zodra alles weer goed staat achter de schermen en jij weer kunt genieten van de tv, laat dit dan aan mij weten. Dan maak ik namelijk een vergoeding voor je in orde voor de dagen dat jij geen tv hebt kunnen kijken. 

Heb je wel gebruik kunnen maken van TV Anywhere afgelopen week? Ik hoop dat jij op deze manier in ieder geval niet je favoriete programma's hoeft te missen totdat alles weer up and running is. Houd er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat de technische dienst het verzoek heeft behandeld, maar ik heb alvast één van mijn collega's voor je ingelicht met de vraag of dit zo snel mogelijk gefixt kan worden. Ik hoop dan ook dat jij heel snel kunt genieten van het nieuwe tv platform! 😊 

Reputatie 2

Wil je even bedanken, dankzij dit bericht hebben ze nu een datum ingepland, als het goed is wordt ik 26 okt overgezet naar het nieuwe platform dan heb ik in totaal 14 dagen  geen gebruik van kunnen maken.

Met vriendelijke groet

Lydia

Reputatie 7

Hi @Lydia41971, wat ontzettend fijn om te lezen! Heel graag gedaan, ik ben blij dat er nu een datum is ingepland. Zou je op 26 oktober hier een virtuele gil willen geven als je bent overgezet? Dan maak ik op die dag gelijk de compensatie van deze twee weken voor je in orde! 

Reputatie 2

Goedenmiddag ik zou nog even een berichtje sturen als alles het weer deed, vandaag hebben ze mij overgezet dus alles doet het weer, heeft 8 dagen geduurt maar ben super blij dat het weer werkt 😁

Reputatie 7

Hi @Lydia41971, top dat je tv het weer doet! Ik word ook helemaal blij van je berichtje. Zojuist heb ik de vergoeding van de afgelopen dagen voor je in orde gemaakt. Deze kun je eenvoudig in je My T-Mobile Thuis terugvinden: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan weten. Ik wens je in ieder geval veel plezier op het nieuwe platform! 🎈

Reageer