Beantwoord

Cloud Opnemen Je aanvraag is in behandeling

  • 29 October 2020
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Hoi!

Sinds vandaag ben ik klant van T-Mobile en ik heb het Cloud Opnemen pakket besteld.

Ik kan het nog niet gebruiken en 'My T-Mobile Thuis’ zegt 'Je aanvraag is in behandeling’.

Wanneer zou ik programma's op kunnen gaan nemen? Ik zou Cloud Opnemen graag zo snel mogelijk (vandaag) willen gebruiken.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door TAVL 29 October 2020, 16:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit duurt hooguit een paar uur om te activeren. Formeel volgens mij tot maximaal 24 uur, maar meestal is het zo gepiept. Je zou altijd kunnen kijken of een herstart van jouw box door de stekker er een seconde of 30 uit te halen helpt. Of te kijken of via TV Anywhere. Daar moet cloud ook werken.

Reputatie 3

Bij mij was het pas de volgende dag. Ik vond dat ook vreemd: je bestelt het tegelijk maar je krijgt het niet tegelijk.

Rare is ook dat je hierover niet door de T-mobile medewerker over geïnformeerd wordt.(bij T-mobile winkel)

Net als je niet geïnformeerd wordt dat je een bepaalde tijd geen internet en tv hebt(dat was bij mij wel het geval).

Op dat gebied, communicatie, kunnen ze nog veel leren..

Reputatie 3

Dit duurt hooguit een paar uur om te activeren. Formeel volgens mij tot maximaal 24 uur, maar meestal is het zo gepiept. Je zou altijd kunnen kijken of een herstart van jouw box door de stekker er een seconde of 30 uit te halen helpt. Of te kijken of via TV Anywhere. Daar moet cloud ook werken.

Als ze dat nu eens intern communiceren zodat de T-mobile medewerkers die met klanten met technische vragen/problemen te maken krijgen, kunnen helpen.

Bedankt allemaal!

Het duurde inderdaad een paar uur. De volgende ochtend kon ik Cloud Opnemen gebruiken.

Reageer