Beantwoord

Cloud opnemen nog niet beschikbaar

  • 17 October 2020
  • 5 reacties
  • 639 Bekeken

Sinds gisteren is mijn abonnement opgeleverd. Bij de aanvraag heb ik gelijk aangegeven dat ik graag gebruik wil maken van het cloud opnemen pakket. Echter als ik naar de status kijk is de aanvraag van dit pakket nog steeds in behandeling. 

Wanneer wordt dit pakket geactiveerd, want ik heb het niet voor niets gekozen.

Al met al een goed begin bij T-mobile.

icon

Beste antwoord door Seccie 17 October 2020, 11:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @geesje100 Welkom bij de T-Mobile community en welkom Thuis! Volgens mijn informatie kun je cloud opnemen activeren via My T-Mobile Thuis nadat je dit gedaan hebt zul je vrijwel direct gebruik kunnen maken van de dienst. Op de website van T-Mobile Thuis vind je alle informatie over cloud opnemen.

Geef je een seintje als je toch nog ergens tegenaan loopt? Hier binnen de community proberen mede-klanten en T-Mobile moderators je op weg te helpen. 

Dank voor je antwoord. Was het maar zo eenvoudig. De status is al sinds gisteren “Aanvraag in behandeling”. TV en Internet is netjes gelijk op de eerste dag aangezet. Het lijkt mij dat T-mobile nog een knop moet omzetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @geesje100, welkom op de Community en bij Thuis!

@Seccie heeft je al voorzien van het juiste antwoord, maar ik wil toch nog reageren: Cloud Opnemen is inmiddels actief zie ik. Het kan inderdaad soms langer duren dan gepland, dit komt doordat het TV-abonnement in enkele gevallen de koppeling tussen Cloud Opnemen en het TV-account niet automatisch registreerde. Dit probleem is inmiddels afgelopen zaterdag verholpen en dat is de reden dat het nu wel geactiveerd is. Sorry voor het ongemak! 

Heel veel kijk- en opnameplezier toegewenst en indien we nog iets voor je kunnen verduidelijken of uitvoeren, laat het ons dan zeker weten!

 

Lijkt eenvoudig , maar ook bij mij sinds de installatie van afgelopen vrijdag geen opnemen beschikbaar. Wel in het abonnement. Op de site bij abonnement staat “aanvraag in behandeling”

 

Reputatie 7

Hi @TomdeGsr, we gaan er mee aan de slag! Ik stel voor dat we verder gaan in jouw eigen topic, dan houden we alle informatie op één plek.

Reageer