Hallo,
Ik heb sinds november 2020 een T-Mobile Thuis glasvezel verbinding en gebruik dit naar volle tevredenheid icm Unifi-apparatuur. Het probleem is dat ik geen TV kan kijken met de cloud opnemen-functionaliteit. In het menu zie ik hier niet van terug, en de knop ‘Opnames’ doet niets.
Daarnaast moet ik gebruik maken van VLAN640, anders krijg ik sowieso geen beeld. Maar als ik hier op de community lees, dan zou het al moeten werken zonder specifieke VLAN-configuratie.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Met vriendelijke groet,
Bart
Beste antwoord door Jason
Hoi
Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen? Dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel.
Neem ook een kijkje in ons speciale topic, dan ben je voorzien van alle informatie: TV update.