Beantwoord

contact afstandsbediening en Amino 610x

  • 2 October 2019
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

Sinds een paar dagen slecht contact tussen TV box en AB. Opeens bij gebruik van de guide reageerde de TV box niet meer op de AB. Sindsdien kan ik de AB voor 1 actie gebruiken waarna hij iets van een minuut niet meer werkt en dan reageer hij weer op 1 actie. enz. Tot hij helemaal niet meer reageert. Heb intussen, zowel de AB, als de tv box als de modem meermaals gereset. Gen verbetering. Lijkt mij een probleem van de tv-box. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Brian 17 October 2019, 12:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Cees-Jan,

Ik help graag mee om de verbinding tussen de TV Box en de afstandsbediening weer optimaal te krijgen! Zou je de resets van de TV Box en de afstandsbediening willen uitvoeren die hier beschreven staan: afstandsbediening uitleg. Op de achtergrond heb ik nog een reset van de TV Box uitgevoerd - laten we hopen dat we met deze acties weer een goede verbinding hebben!

Laat je weten of het geholpen heeft?
Beste Sander, net beide resets gedaan. Maar geen enkel resultaat, helaas
Reputatie 7
Hey @Cees-Jan,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. En dat er inmiddels een nieuwe afstandsbediening naar je toe is verzonden. 😄 Laat je ons weten of hiermee het probleem is opgelost?
@Piotr en @Sander

Heren, vandaag nieuwe AB gekregen, maar die doet ook helemaal niets. Denk echt dat het ligt aan TV-box. Net of die steeds in een loop komt en niet meer reageert voor geruime tijd.
Reputatie 7

Hi @Cees-Jan, jammer dat de andere afstandsbediening geen effect heeft gehad. Dan bestaat er inderdaad een kans dat de TV Boxe defect is. Ik heb contact opgenomen met onze technische dienst en ik verwacht dat we de TV Box volgende week voor je om gaan wisselen!

Reageer