Beantwoord

Coulance opzeggen contract (vertraging tv stream)

  • 15 June 2021
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Mijn contract loopt tot oktober. Ik heb gewacht en T-Mobile TV geprobeerd, echter komen er geen updates en werkt het allemaal niet voor mij. Het is dusdanig vervelend dat ik wil overstappen naar Vodafone/Ziggo. Nu kan ik in principe niet eerder opzeggen aangezien mijn contract nog actief is. Is het mogelijk uit coulance dit eerder op te zeggen zonder boete? De 30 seconden vertraging op de streams is onacceptabel, al helemaal met voetbal/EK, updates duren erg lang waardoor vooruitgang stagneert. 4K is iets wat over een aantal jaren pas aan de orde is en zo kan ik wel nog meer opnoemen. Al met al genoeg reden om over te stappen.

 

Dus nogmaals mijn vraag, is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Brian 16 June 2021, 10:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Apex1990  Het lijkt mij sterk dat TM dit accepteert. Je kan denk ik wel die maanden gewoon afkopen.
Waarom kom je er nu pas mee?

Ik wil je nu vast waarschuwen dat ik bij de KPN soms ook ervaar. Bij Ziggo weet ik niet daar Ben ik weggegaan vanwege de vele mega storingen. De moderators reageren  op binnenkomst van berichten misschien kunnen ze iets voor je oplossen
Succes!

Reputatie 2

Hi @CrisTien,

Ik betwijfel het ook, maar niet geschoten is altijd mis. 
 

Waarom ik er nu pas mee kom? Omdat ik toch hoop had dat het een en ander wel opgelost/verbeterd zou worden, nu heb ik bijvoorbeeld begrepen dat de 30 seconden vertraging niet of nauwelijks op te lossen is. En dat kan, maar dan is het voor mij de conclusie om toch wat meer te investeren in kwaliteit.

Ik was behoorlijk lang klant bij Ziggo, zelf bijna nooit problemen ervaren. Dan wil ik toch voor het oude vertrouwde gaan, vandaar dus ook mijn vraag.

Thanks! Zal vast wel goed komen.

Reputatie 7
Badge +14

@Apex1990  Duidelijk! Ik was 20 jaar klant bij Ziggo en was best happy (vooral internet) tot wij in de wijk ongeveer elke zaterdag storing hadden. Was er zo klaar mee en dan vooral de klantenservice. Brbrbrbr niet te doen 😥  Nu schijnt het weer beter te gaan. 
Ik ga voor je duimen want Internet en TV we kunnen niet meer zonder! 
Fijne dag nog, ik blijf het volgen, 👍🏻🎶

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Apex1990  Ik krijg toevallig dit te lezen Waarom vertraging?

 

 

Reputatie 2

@CrisTien Ik begrijp ook wel waarom er vertraging is. In de Community kwamen ze alleen met de uitspraken dit zo snel mogelijk te verkorten, het blijkt helaas een wat ingewikkelder en langduriger kwestie.

Reputatie 7

Hi @Apex1990 l, een aantal T-Mobile Thuis klanten kan inderdaad een vertraging ervaren bij de ontvangst van TV-beeld. Voor Thuis-klanten die we via Glasvezel Internet en TV leveren, maken we gebruik van streaming-technologie. Streaming is een veelgebruikte techniek bij TV kijken. Apps zoals NL Ziet, Ziggo Go, NPO Start, KPN iTV, T-Mobile Thuis en ESPN maken er stuk voor stuk gebruik van. Dit is onderdeel van een nieuw platform dat we gebruiken, waarmee we in de toekomst bijvoorbeeld TV kijken zonder kastje (set top box of decoder) kunnen aanbieden.

Om goed te kunnen streamen, zijn encodering en buffering nodig. Daardoor verschijnt live TV-content niet direct in beeld, zoals bij traditioneel TV kijken wel het geval is.

Graag verwijs ik je door naar dit topic, zo kunnen wij dit onderwerp centraal op één plek houden. Heel erg bedankt!