Beantwoord

credit nota eerst betalen

  • 4 July 2019
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Wij hebben ons kastje met opname functie terug gestuurd. Door onoplettendheid van de kant van T-Mobile was er iets mis gegaan en werd er verleden maand €175 teveel afgeschreven natuurlijk hebben wij het gehele bedrag gestorneerd want we hadden een mail gekregen waar €350 gecrediteerd zou worden???? Deze maand weer hetzelfde liedje dus weer bedrag gestorneerd en los de 2 maand bedragen betaald op advies van de klanten service. Oja Jeroen belt gewoon niet terug ook al beloofd hij dat.
Tot mijn verbazing vandaag weer een mailtje waar we gesommeerd worden om €350 te betalen..... Beste T-Mobile als jullie geld willen lenen doe dat dan bij de bank .
En kylian jij moet niet zo schreeuwen tegen de echtgenoot van jullie contractant, je weet toch dat alles opgenomen word???
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2019, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @gerard jansen, ik kan je meteen geruststellen, inmiddels staat de verrekening voor de boete van de TV Boxen klaar. Dit is een bedrag van € -284,24 (€ 350, - je maandbedrag). Ik zie dat er op deze factuur wel incassokosten van € 15,- in rekening zijn gebracht omdat de boete niet voldaan is, ik zal deze incassokosten ook nog verrekenen. Deze zie je dan terug op je factuur van augustus. Aan het eind van deze maand worden de openstaande bedragen tegen elkaar verrekend en het bedrag wat eventueel nog overblijft wordt dan afgeschreven.

Reageer