[December cadeau] 5 Gratis films van 5 december tot en met 5 januari via Video on Demand!

  • 19 November 2019
  • 14 reacties
  • 28009 Bekeken
[December cadeau] 5 Gratis films van 5 december tot en met 5 januari via Video on Demand!
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Geniet tijdens de feestdagen van 5 gratis films, cadeautje van T-Mobile Thuis! :wink:


Welke films geven wij jou cadeau?

Van 5 december tot en met 5 januari kan jij genieten van de volgende films:

  • A little something for your birthday
  • Heartbeats
  • Gun Shy
  • Voor elkaar Gemaakt
  • Brandweerman Sam - Klaar voor Actie


Hoe kijk je deze films?
Via Video On Demand kun je de gratis films vinden. Ga in het 'menu' naar 'On Demand' en klik op 'Videoshop'. Selecteer daar vervolgens de categorie 'Films'. Kies een van de bovenstaande films in het genre 'Gratis'.

Heb je de film die je wilt kijken gevonden? Top! Bevestig dan je keuze door op 'Huur €0,00' te klikken. Als laatste stap voer je je TV-pincode in om de film te kijken. Weet je jouw TV-pincode zo snel niet? Geen probleem! Deze vind je in jouw My T-Mobile Thuis account


14 reacties

Reputatie 7

Hey @gideondevoogd,

Hopelijk hebben jullie wel nog kunnen van de film kunnen genieten.:smile: De kosten van de gratis films worden automatisch kwijtgescholden, dus dit zie je gelukkig niet op de factuur van januari verschijnen. Mocht de film om de een of andere reden toch op de factuur staan, geef dan een gil. Dan herstellen we dat gelijk voor je! 

Hey @brijdec,

Ik kan je jammer genoeg niet verblijden! De films zijn alleen via de TV Box te bekijken. TV Anywhere kun je uiteraard wel gebruiken in de Europese Unie. :relaxed:

Ben in het buitenland…..kan ik ze ook krijgen via tv-anywhere?..

Reputatie 1

Goedendag,

 

Bij mij helaas bij het bestellen van Brandweerman Sam hetzelfde probleem, kosten af €2,99 zichtbaar. Ook na herstart mediabox. Kon m’n bijna-5-jarige niet teleurstellen door de film niet af te spelen, zie graag een correctie tegemoet! 
 

Gr. 
 

Gideon

Reputatie 7

De prijzen van de films staan weer goed weergegeven! :smile:

Reputatie 7

Momenteel wordt de prijs van de gratis films foutief weergegeven. We zijn hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing! Eventuele foutieve facturen gaan we automatisch netjes corrigeren. Excuses voor het ongemak!

Hier werkt het ook niet helaas, ook niet na opnieuw opstarten..

Reputatie 7

Hi @Hagelsma @Marcel1981, zouden jullie de TV Box even een keer willen herstarten door deze van de stroom te halen en weer aan te sluiten? Daarna zou je de films voor € 0,00 moeten zien staan! :blush:

 

Reputatie 2

Helaas hier hetzelfde probleem betalen 2,99 euro.

Hallo,

ik kan ze alleen huren voor €2,99.

dat lijkt mij niet gratis.

klopt er iets niet.

hoor het graag.

Thnx, kijk plezier gaat zeker lukken

Reputatie 7
Badge +15

@Jason

Dit is een december cadeau voor iedereen die tv afneemt bij jullie. Ik heb internet en vast bellen en unlimited mobiel.

Kunnen wij ook iets verwachten los van de winter Moments?

Reputatie 7
Badge +16

@Waqqas Dit staat los van de Winter Moment cadeaus inderdaad. :wink:

Reputatie 7
Badge +15

@Brian geen tv hier dus niks voor mij?

Dit is los van de winter Moment cadeaus toch?

Reputatie 7
Badge +14

T-mobile is Sinterklaas geworden! 
Veel kijkplezier allemaal👏🏻👍🏻

Reageer