[Decembercadeautjes] Lekker warm Thuis op de bank genieten van deze gratis films

  • 28 November 2018
  • 2 reacties
  • 16265 Bekeken
[Decembercadeautjes] Lekker warm Thuis op de bank genieten van deze gratis films
Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties

December: een koude, natte maand met sfeervolle feestdagen. Dan wil je natuurlijk lekker warm Thuis op de bank hangen en een leuke film kijken. Sinterklaas en de Kerstman komen jullie vast mooie cadeaus brengen, maar T-Mobile ook! Van 7 december tot en met 26 december 2018 kijk jij drie gratis films met T-Mobile Thuis.


Welke films geven wij jou cadeau?
Van 7 december tot en met 26 december 2018 geniet jij van de volgende, gratis films:

Allemaal Familie
De familie De Jaegher is op een punt in ‘t leven beland, waar het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Billie een baby, haar man Steve wil dichter bij zijn gevoel komen, broer Carl wil vooral geen verantwoordelijkheid en zwager Rik wil zijn overleden vrouw terug. Pater familias Bob wil vooral gelukkig zijn en zijn vrouw Greta wil dat iemand haar wil. Je kan niet kiezen wie je ouders zijn. Je kan wel kiezen hoe je ouder wordt…
The Bachelors
Na het verlies van zijn vrouw verhuizen Bill Ponder en zijn zoon Wes vanuit hun dorp naar de grote stad in een poging een nieuwe start te maken. Ze beginnen te wennen aan hun nieuwe leven en vinden beiden troost in een nieuwe liefde. Wes ontmoet Lacy, en introvert maar fel meisje wiens raadselachtige persoonlijkheid de aandacht trekt van Wes. Bill ontmoet Carine, een medelevende en elegante lerares die ook een verdrietig verleden kent. Als hun relaties op de proef worden gesteld groeien Bill en Wes uit elkaar.
The Dressmaker
Een succesvolle mode-ontwerper keert na jaren terug naar haar geboorteplaats, een afgelegen, stoffig dorpje in Australië, om daar de waarheid te achterhalen over een traumatische gebeurtenis uit haar jeugd. Maar zowel haar moeder als de bewoners van het dorpje, waar roddel en achterklap regeert, blijken niet van plan het haar gemakkelijk te maken.

Hoe kijk je deze films?
Via Video On Demand kun je de gratis films vinden. Ga in het 'menu' naar 'On Demand' en klik op 'Videoshop'. Selecteer daar vervolgens de categorie 'Films'. Kies een van de bovenstaande films in het genre 'Gratis'. Heb je de film die je wilt kijken gevonden? Top! Bevestig dan je keuze door op 'Huur €0,00' te klikken. Als laatste stap voer je je TV-pincode in om de film te kijken. Weet je jouw TV-pincode zo snel niet? Geen probleem! Deze vind je in jouw My T-Mobile Thuis account.

Ik wens jullie een warm kijkplezier! Heb je nog vragen over deze actie? Laat me die dan gerust weten in dit topic. :)

2 reacties

Reputatie 7
We bezorgen onze klanten graag een witte kerst @martva 😉
Reputatie 3
Badge
Ik zie graag de statistieken aan het eind van de maand. Ben bang dat er maar weinig van wordt bekeken.
De gedachten is leuk, maar de films zijn ruk. (Sorry voor mijn woordkeuze).

Reageer