Vraag

Decoder reageert traag

  • 20 april 2017
  • 30 reacties
  • 1456 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Deze traagheid is al sinds de update van woensdag 19 april..dus al bijna een half jaar.:@
Reputatie 2
Hallo tmobile,

momenteel heb ik een tv box zonder opname functie.
Ik zit er over te denken weer terug te gaan naar ene opname box.
Echter ben ik bang weer de zelfde traagheids problemen te te komen bij de aanschaf van het ding.
Ik zie tot nu toe dat het onderzoek nog steeds zou lopen.

Wat is de status van desbetreffend onderzoek?

Dit gaat namelijk wel mijn keuze het meeste beïnvloeden

Ik zie in dit topic het zelfde antwoord als in huidig topic....

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-reageert-traag-bij-zappen-283678.
Reputatie 6
Badge +7
Hey dikkedikkie, ik kan op het moment nog niets zeggen maar alvast een klein tipje van de sluier, wacht deze week nog heel even af 😉
Reputatie 2
Nou, ik wacht nog steeds:P
Beste dikkedikkie,

Er is pas geleden een update doorgevoerd die de snelheid van de boxen heeft verhoogd. Er zijn geen wonderen verricht, maar het hele trage is er nu uit. Haal je box even van de stroom: zo krijg je de update binnen.

Reageer