Beantwoord

Defecte Entone kamai

  • 13 February 2018
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Geachte klantenservice,
ik heb vanmorgen via de chat gesproken met u collega Gilbert, wij waren al heel ver met het gesprek over de tv decoder. Maar ik drukte de chat per ongeluk weg, waarmee het probleem nog opgelost is.

Het probleem wat zicht al een aantal weken voordoet is dat de Entone in de woonkamer regelmatig zwart beeld geeft of vervorming van geluid en beeld. Ik heb de utp kabels op de modem van poort drie naar vier verwisseld maar het probleem blijft zicht voordoen. Ik de decoder verwisseld met de decoder vanuit de slaapkamer daarmee heb ik geen problemen. Als ik de decoder vanuit de woonkamer aansluit in de slaap heb ik wederom het zelfde probleem. Ik denk als techneut dat dan de decoder defect is en gewoon vervangen diend moet worden voor een nieuwe decoder.

ik hoop dat jullie op dit medium kunnen reageren.
icon

Beste antwoord door Sterre 16 February 2018, 10:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi frits63

Dat kan gebeuren, geen probleem. Ik help je heel graag verder via onze Community, ik zie alleen dat je reeds contact met ons hebt gehad en dat je probleem behandeld is. Dat vind ik goed nieuws! Er is een nieuwe TV Box voor je besteld, deze krijg je binnenkort thuis bezorgd. Alvast veel kijkplezier weer!

Reageer