Beantwoord

Defecte ontvanger

  • 8 March 2019
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Bij het installeren van ons glasvezel pakket door de installateur kwam deze uiterst vriendelijke man er achter dat de hoofdontvanger kapot was. Gelukkig hadden wij een tweede voor op de slaapkamer besteld waardoor we toch direct tv konden kijken. De monteur zou doorgeven dat de hoofdontvanger kapot was en er zou dat binnen een week een nieuwe opgestuurd worden. De installatie was op 17-02 maar tot op heden hebben wij nog geen nieuwe ontvanger gekregen. Erg jammer want we willen heel graag op kunnen nemen. Hoe lang gaat het nog duren??
icon

Beste antwoord door Piotr 12 March 2019, 16:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Gabri04,

Ai dat is niet mooi! Blijkbaar is die melding nooit bij ons binnengekomen, excuses hiervoor! 😯 Ik wil dit graag voor je zo snel mogelijk in orde maken. Nu zie ik dat je momenteel twee TV Boxen bezit. Een TV Box met en eentje zonder opnamefunctie. Welke van de twee is defect? En wat voor TV Box wil je er voor terug? (Met of zonder opnamefunctie). Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!

Reageer