Beantwoord

Defecte TV Box

  • 29 January 2019
  • 9 reacties
  • 370 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
gisteren een monteur langs geweest om alles te installeren. Maar de tv box die geleverd is reageerd niet op de afastand bediening. Nu al 2 dagen zonder tv. En tmobil geeft geen updates wannner en hoe dit word opgelost . Een zeer slechte service
wat ik niet ben gewent van tmobile.
ik verwcht dat ze dit binnen 24 uur hadden opgelost. Voor nieuwe klanten
icon

Beste antwoord door Piotr 31 January 2019, 16:07

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hey @noso,

Ah balen dat je een defecte TV Box hebt ontvangen! Nu zie ik gelukkig dat er 29 januari een nieuwe TV Box jouw kant is opgestuurd. Deze ga je dus zo spoedig mogelijk ontvangen. Excuses voor het ongemak! Maar de oplossing is gelukkig nabij. ☺️
Best Piotr,

het is nu de 31st als de nieuwe box op de 29 is verzonden. Dan vraag ik mij af waar ie nu is .
postnl is 99,9% next day delivery en ik heb nog steeds niet tracer nummer ontvangen. Dus ik neem aan dat jullie hem
nog steeds niet hebben verzonden. Morgen is het dag 5 dat we geen TV kunnen kijken en dat tmobile in gebreken is aan service.

in mijn mening is de oplossing NIET nabij

mvg
noso
Reputatie 7
Hi @noso, er zat enige vertraging in maar je hebt de TV Box morgen in huis! Uiteraard vergoeden we de kosten voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van TV. Excuses voor het ongemak!
Hi Brian,

als de box is verzonden zou ik dan niet een tracer nummer ontvangen in mijn mail box.?
Reputatie 7
Hi @noso, die krijg je zeker 🙂 Ik zie dat je de TV Box inmiddels binnen hebt, top! Ik heb de kosten voor de TV Box zojuist vergoed, je ziet de verrekening terug op je eerst factuur. Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier!
Hi Brian. Wow ik heb de box ontvangen en raad eens hij werk ook nog. Wanneer komen jullie de defecte box op halen. En de vergoeding van € 6,71 is een beetje laag en ga hier ook niet mee akkoord . Aangezien dat tmobile 0,0, service. En infomatie heeft gegeven. Ik heb steeds contact met jullie gezocht en jullie niet met mij. En ook nog eens verkeerde informtie verstrekken.
Jullie hebben nog veel te leren over serice voor tv bellen en internet.
Reputatie 4
Hi @noso,

Voor de defecte TV Box heb ik jou zojuist een retourdoos toegestuurd. Deze ontvang je over een paar werkdagen en hiermee kun je de TV Box kosteloos retourneren naar ons bij een PostNL punt bij jou in de buurt. ☺️ De vergoeding heb ik ook gelijk nagekeken. Er is een vergoeding ingediend voor het aantal dagen tot je weer fijn tv kon kijken, dus dit klopt gelukkig helemaal. Veel kijkplezier toegewenst!
Beste Melisa,

dus jullie dat ik nog meer kosten ga maken voor de slechte service en een te lage te vergoeding
Jullie komen. De box maar ophalen.
Reputatie 7
Hallo @noso,

voor elke dag dat je geen gebruik heb kunnen maken van de dienst word dit in mindering gebracht zoals staat beschreven in de voorwaarden. aan welke vergoeding zat je zelf te denken dan ?
De tvbox kan je terugsturen naar een antwoord nummer hier zitten dus verder geen kosten aan. kies je ervoor om dit niet te doen dan zal uiteindelijk de tvbox in rekening worden gebracht.

Reageer