[Denk mee] Suggesties voor nieuwe TV zenders T-Mobile Thuis

  • 27 November 2018
  • 30 reacties
  • 1890 Bekeken

Reputatie 3
Beste T-Mobile Thuis klanten en forum leden,

Wij zijn druk bezig om onze TV dienst nog beter te maken. Voor volgend jaar staan er een aantal mooie ontwikkelingen op de planning. Hou ons forum dus in de gaten. Wij zullen jullie raadplegen om de nieuwe ontwikkelingen als eerste te testen.

Deze keer een vraag voor jullie over ons zenderaanbod. Twee zenders hebben aangekondigd te stoppen met uitzenden in Nederland: AMC uit het Entertainment pakket en Travel Channel uit het Infotainment pakket. Welke zenders willen jullie graag toegevoegd zien aan het zenderaanbod?

We hebben een aantal opties op een rij gezet, maar staan open voor andere wensen.

  1. Havoc. Interactief televisiekanaal combineert actiesport, muziek en lifestyle.
  2. Fine Living. Leuke, frisse ideeën voor elk onderdeel van je leven. Laat je inspireren door lifestyle goeroes, innovatieve designers, mode-experts en chefkoks.
  3. ESportsTV. Een gaming kanaal dat internationale gaming toernooien uitzendt.
  4. Food Network. Het populairste kookkanaal van de VS heeft een verse kijk op eten en viert het leven vol met plezier, gezelligheid en entertainment.
  5. Extreme Sports Channel. Zender voor grensverleggende extreme sporten. Alles over skaten, surfen, snowboarden en BMX.
  6. Andere zender. nl. - we zijn benieuwd. Laat een reactie achter.
Jullie hebben vast nog wel meer wensen als het gaat om de TV dienst. (zoals alle zenders op alle schermen). Maar al deze wensen zijn bij ons bekend en daar werken we hard aan!


30 reacties

Reputatie 4
Bedankt allemaal voor de input! Ik maak graag een topic met de kanalen die we gaan toevoegen, zodra alles rond is. Ik zal in dit topic dan ook een link zetten. Voor nu is het afwachten wat er komen gaat!
Is er al wat bekend? Het is al weer 2 maanden geleden. Gametoon lijkt mij trouwens ook een mooie zender :)

https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/gametoon
Reputatie 7
Hey @WhySoSerious,

Gametoon klinkt goed, doet me denken aan Twitch!😃 We hebben nu wél een handig verbeteringen topic. Waarbij ook alle nieuwe TV zenders aan toegevoegd worden.
Reputatie 7
Badge +1
RTL Duitsland kanaal 397 in het basispakket wordt zeker door diverse formule 1 liefhebbers gewaardeerd
Reputatie 7
Badge +4
En binnenkort in HD op wba. 😉
Reputatie 7
Badge +1
Klopt is bij KPN en consorten al in HD en in het basispakket.

Reageer