Beantwoord

Derde keer error TV Box

  • 19 mei 2020
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hetvresetten helpt voor een half uurtje of zo… Dan loopt het beeld weer vast, soms is wisselen van kanaal genoeg om weer beeld te krijgen… maar andere keren

Van de stroom, kabel eruit… wachten… stroom…. Kabel (ook al van poort 4 naar 3 gedaan)  maar het blijft voorkomen.

Ik had deze problemen niet met de adsl

icon

Beste antwoord door Ginny_TM 20 mei 2020, 11:52

@KCV16 Welkom op de Community! Ik ga je hier graag bij helpen. Wil je het modem en je TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van je modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van je TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in je TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KCV16 

Nu heb je glasvezel? Is de tv box direct op de modem aangesloten niet via een switch of adapter?

Helpt het om de mediaconverter een aantal minuten stroomloos te laten?

Reputatie 2
Badge +2

@KCV16 Welkom op de Community! Ik ga je hier graag bij helpen. Wil je het modem en je TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van je modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van je TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in je TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Reageer