Beantwoord

Doorspoelen SBS6 programma Utopia

  • 1 February 2018
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Hoi,

Ik ben sinds vandaag overgestapt van NLEx naar Tmobile, nu kom ik tegen de volgende 2 problemen die ik niet kan oplossen d.m.v. google/forum hier.

Probleem 1:
Ik weet niet hoe ik doorspoel tijdens het programma, dit kon gewoon altijd met NLEx, hoe doe ik dit? Ik kijk het terug omdat ik het vaak mis (laat thuis), ik geloof niet dat dit niet mogelijk is toch....Zoiets simpels wat zelfs bij NLEx kan(en geloof me, NLEx is ***). Ik hoor graag hoe ik doorspoel bij het terugkijken!

Probleem 2:
Bij 'input' wil ik van HDMI 4 naar HDMI 1, ik kan echter niet met de pijltjestoets omhoog kiezen...Ik kan enkel 5x op input drukken zodat de selectie omlaag gaat en vervolgens weer omhoog springt naar HDMI1, HDMI2, HDMI3 etc....onwijs onhandig natuurlijk dit. Ik wil dus weten hoe ik omlaag EN omhoog navigeer met "Input" selectie!

Ik gebruik wrrs de nieuwste box en interactieve tv gezien ik net klant ben :)

dank.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 1 February 2018, 21:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Hallo gandoe,

Voor probleem 1 is het volgens mij niet toegestaan door de commerciële zenders om vooruit te spoelen tijdens het afspelen (volgens mij vanwege reclame inkomsten). voor zover ik weet werkt dit bij KPN, Telfort, Ziggo en Knippr ook zo.

Voor probleem 2 kan je de afstandsbediening van je tv gebruiken.
je kan enkel de knoppen tv, mute, volume +- en input instellen bij de afstandsbediening. de pijltjes toetsen en de ok knop zijn niet instelbaar.

Reageer