Beantwoord

Draadloze TV-verbinding geeft blokkerig beeld

  • 15 February 2018
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Ik baal enorm. Gisteren heeft monteur t mobile thuis aangelegd. Het viel mij al op dat hij geen directe verbinding met tv heeft aangelegd maar de kpn aansluiting via stroomnet. Het werkte wel, maar gisteravond allemaal blokjes en stotterend beeld. Vanochtend klantenservice gebeld en op afstand gereset. Maar het helpt allemaal niks. Laat die monteur snel weer langs komen en het probleem oplossen!
icon

Beste antwoord door Sterre 20 February 2018, 15:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Bonjour, Bonjour,

Met welke reden heeft hij de TV niet direct op het modem aangesloten? Was dat op jouw verzoek, of heeft hij dat zelf gedaan? Het is mogelijk een nieuwe monteur aan te sturen, hiervoor worden wel kosten berekend. Volgens het rapport van de monteur ben je namelijk akkoord gegaan met de risico's van de draadloze TV-verbinding. Dit is tevens de terugkoppeling van de klacht die je hebt ingediend. Je kunt ook gemakkelijk zelf je TV bekabeld aansluiten, dit doe je met de lange, witte kabel die meegeleverd is in je pakket. Deze wordt ook wel de UTP-kabel genoemd. Stop deze kabel in LAN-poort 3 of 4, deze twee zijn gereserveerd voor de TV. Succes! Mocht ik je nog kunnen helpen met je TV of andere T-Mobile Thuis-verbindingen, laat het me weten, ik help je graag!

Reageer