Beantwoord

Een aantal klachten

  • 1 February 2019
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb deze vraag al eerder aan de telefoon gesteld, maar omdat ik nog steeds klachten heb, stel ik hem opnieuw. Ik kijk elke dag op programma gemist naar Shownieuws van SBS. Deze week is het nou al twee keer gebeurd dat ik het 's ochtends niet terug kan kijken omdat SBS het blijkbaar niet instelt. Misschien dat ik het later op de dag kan terug kijken. Maar normaal gesproken kan ik dat al heel vroeg nakijken. SBS heeft dit vaak ook soms bij Hart van Nederland. De vorige keer kreeg ik van jullie als antwoord dat ik SBS zelf moest benaderen met dit probleem. Dat heb ik overigens gedaan, maar dat helpt dus niet. Ook vind ik het raar dat ik dat zelf moet doen, want ik ben toch klant bij jullie en niet bij SBS. Er zijn inmiddels ook twee zenders verdwenen waar ik vaak naar keek, AMC en travelchannel. Komt daar nog iets anders voor in de plaats. Want ik betaal wel hetzelfde maar heb nu minder aanbod. Ook als ik naar een programma wil kijken en op herinneren druk, zodat ik het niet vergeet, is het programma vaak al begonnen en dan komt de herinnering pas. Ik begin ontzettend te balen hiervan. Ik betaal hiervoor en alles wordt steeds minder bij T-mobile. Ik hoop dat jullie de problemen kunnen oplossen, want anders zie ik er geen heil meer in bij jullie klant te blijven.😡
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 1 February 2019, 18:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ik zou verwachten dat de herinnering en het te laat beschikbaar komen van een gemiste uitzending eenvoudig met een software update aan te passen zijn. Misschien al door de tv gids vaker of slimmer te laten vernieuwen.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo daadje,

In alle gevallen lijkt het mij dat T-mobile daar geen invloed op heeft. T-mobile zet programma's door net als de andere providers.
Als zenders beslissen niet meer in de Benelux uit te zenden is dat natuurlijk niet de schuld van de provider. Wellicht dat er op termijn nieuwe andere zenders voor in de plaats komen.
Als zenders van de programmagids afwijken en de reminder niet klopt, is dat natuurlijk ook niet de provider aan te rekenen.

Mvg. Marcel

Reageer