Beste antwoord door Sander
Eerste check
In principe komen alle meldingen neer op een communicatiefout tussen de TV Box en het modem. Je gaat daarom uitsluiten waar het euvel zit.
- Geef het modem (en/of de zwarte Media Converter als je die hebt) een reset en wissel de internetkabel van poort 3 naar 4 of andersom.
- Sluit de TV Box rechtstreeks aan op het modem. Koppel dus alle switches, adapters of andere verlengstukjes los. Er zit dan alleen een internetkabel tussen de TV Box en het modem.
- Geef de TV Box een reset of zelfs een fabrieksreset als dat kan.
Is het hiermee verholpen, dan kun je weer een switch of adapter aansluiten. Komt de foutmelding terug, dan weet je precies waar het probleem zit.
Geen Signaal || No Input || No Signal
Cannot download arg file || Server Connection Completed || Failed to retrieve IP address from DHCP server
Voer de volgende stappen uit:
- Haal de TV Box van de stroom.
- Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.
- Sluit de TV Box weer aan.
Unsupported BBL version 2.7.4-bbl
Synchronizing system clock...
Unable to get upgrade firmware
Error, er heeft zich een fout voorgedaan...
Ethernet not detected, please connect Ethernet Cable
Authenticatie mislukt
Het afspelen is mislukt. Foutcode VOD1. Het afspelen is mislukt. Probeer het over enkele minuten nog eens. Onze excuses voor het ongemak
Helpt deze informatie niet bij het oplossen van je probleem? Laat het ons weten.
Succes met het oplossen van de foutmelding!
