Beantwoord

Elke dag herstarten TV box sinds vernieuwde T-Mobile TV dienst

  • 17 October 2020
  • 2 reacties
  • 510 Bekeken

Reputatie 1

Sinds ik gebruik maak van de vernieuwde T-Mobile TV dienst (13 oktober 2020) moet ik elke dag de TV box herstarten. Er brandt dan een rood lampje. Ik haal de stekker uit de TV-box, sluit deze na 10 seconden weer aan en zie dan dat het hele herstart proces doorlopen wordt. De TV functioneert daarna zonder problemen. Beide TV-boxen (Entone) die ik gebruik zijn al 6 jaar oud (Vodafone Thuis). 

Voordat ik meedeed aan de test voor de vernieuwde TV dienst kon ik de TV boxen al niet uitkrijgen met de afstandsbediening, maar toen bleven ze wel goed werken. Nu is het heel storend dat ik ELKE DAG een reset moet doen.

Beste Klantenservice, Wat is de oplossing?

icon

Beste antwoord door AceNL 17 October 2020, 22:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Ik ben geen klantenservice maar geef je een tip :)

Dit is een nieuwe optie (die ik graag uit wil hebben)

Je kastje gaat na 6 uur in standby modus, als je het rode lampje ziet kan je op de standy knop drukken en dan word het weer blauw.

Op die manier hoef je niet steeds het kastje te rebooten.

Voor de duidelijkheid voeg ik nog even toe dat ik de standby knop op je remote bedoel.

Moderator edit: deze zin is toegevoegd aan je antwoord zodat het een Beste Antwoord is: “Voor de duidelijkheid voeg ik nog even toe dat ik de standby knop op je remote bedoelde.”

Reputatie 2

Ik ben geen klantenservice maar geef je een tip :)

Dit is een nieuwe optie (die ik graag uit wil hebben)

Je kastje gaat na 6 uur in standby modus, als je het rode lampje ziet kan je op de standy knop drukken en dan word het weer blauw.

Op die manier hoef je niet steeds het kastje te rebooten.

Voor de duidelijkheid voeg ik nog even toe dat ik de standby knop op je remote bedoelde.

Reageer