Beantwoord

Entone 515

  • 5 June 2019
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

IK ben een nieuwe klant bij T Mobile. Ik heb een dsl verbinding met een Entone 515 ontvanger. Na het activeren van mijn account, en het instellen van mijn modem (een Zyxel) heb ik de Entone met de bijgeleverde utp aangesloten op poort 4 van de Zyxel.

Na het opstarten van de Entone, krijg ik linksonder een voortgang te zien. T/m server connection completed verloopt alles zoals verwacht. Helaas, daarna gebeurt er niets meer. Het scherm blijft hetzelfde.

Een powercycle van modem en stb geeft hetzelfde resultaat. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Piotr 17 June 2019, 15:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @lazaroj32

Zou je het mac adres van de Entone 515 kunnen vermelden in dit topic ?
Deze vind je onder op de Entone. hiermee kan er even gecontroleerd worden waarom deze niet goed word herkend.
mac adres van de Entone is 00:03:e6:6f:fc:5a


Is er trouwens geen chat functie voor technische issue?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @lazaroj32

De problemen met de setopbox zouden verholpen moeten zijn. zou ie deze even helemaal van de stroom kunnen halen en er weer opnieuw opzetten
Helaas, probleem nog steeds onveranderd. Wordt nu vervelend, meer dan 1.5 week actueel.

Reputatie 7
Hey @lazaroj32,

Ik zie inmiddels dat onze technische dienst op afstand is aangestuurd. Kun je weer probleemloos TV kijken? Ik hoor het graag!
Klopt, werkt sinds zaterdag. Wel nog eerst reset, na de updates omdat beeld zwart bleef. Maar na modem en stb reset werkt het. Nog wel even checken naar zenders, want aantal zenders valt tegen.

Reageer