Beantwoord

Entone decoder omruilen voor Aira

  • 9 November 2019
  • 5 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo,

 

Is het mogelijk om mijn entone decoder om te ruilen voor een aria 610? De entone is heel erg traag.

 

Met vriendelijke groet,

Marco

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 15 November 2019, 14:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb een abonnement welke bestaat uit internet 100 met tv, ik ben een van de klanten die nog is meegekomen uit de Vodafone tijd, met nog de voorwaarden die toen golden.

Als je toen ook mobiel belde via Vodafone (prepaid of abonnement) hadden ze korte tijd een actie waarbij je na aanmelding een of meerdere themapakketten gratis kreeg zolang je klant bleef, T-Mobile moest deze 1op1 verplicht overnemen van de ACM.

Ik heb nu inderdaad de Entone en net een test gedaan door verschillende keren van zender te wisselen gemiddeld duurt het bij mij 5 seconden bij mijn oude Amino duurde het hooguit 1 tot 2 seconden.

Reputatie 6

Ik erger me er groen en geel aan hoe traag die dingen zijn. Daar mag best wel eens naar gekeken worden. Als dit niet veranderd, vliegen die tv ontvangers er heel vlug uit. Heb je bij een tv abonnement een jaarabonnement of niet? 

Reputatie 7
Badge +1

Dat het met de hardware te maken zou kunnen hebben zou niet mogen, als je de specs van de Amino 140 leest zijn deze veel minder dan van de Entone 510, is mij trouwens ook opgevallen dat de Entone vrij traag reageert (voorzichtig uitgedrukt)  Zelf denk ik dat het een combinatie is van een niet goede samenwerking tussen de hardware en firmware

Hoi Gioia,

Het zappen tussen de zenders duurt enkele seconden. het opvragen van het menu en scrollen door de zenders in het menu gaat traag. Het geluid harder en zachter zetten gaat ook met enorme vertraging. Wellicht heeft het te maken met het feit dat hardware al meer dan 5 jaar oud is…

 

Gr

Marco

Reputatie 4
Badge

Hoi @Marco7127345238,

 

Kun je mij wat meer informatie geven over wat je precies ervaart? Heb je bijvoorbeeld last tijdens het zappen óf is er iets anders aan de hand? Toevallig al geprobeerd om de Entone decoder te resetten? Dit wil nog wel eens helpen! Ik hoor graag van je en dan gaan we samen kijken naar een oplossing óf een eventuele omruiling van de decoder! 

Reageer