Beantwoord

Entone harddiskrecorder - Geen On Demand -> Opnames menu en opnemen werkt niet

  • 6 October 2019
  • 2 reacties
  • 398 Bekeken

Ik heb de afgelopen 4-5 maanden probleemloos gebruikt gemaakt van de opname mogelijkheden van de Entone harddisk recorder. Sinds ongeveer een week werkt de opname functie niet meer betrouwbaar. Op dit moment kan ik niet opnemen en kan ik ook geen opnames bekijken.
Als ik naar het "On Demand" menu ga, heb ik geen optie "Opnames".

Herstarten helpt niet. Bij opnieuw instellen ben ik mogeiljk ook opnames kwijt die ik eerder heb gemaakt of heb geprogrammeerd voor repeterende opnames.

Hoe kan ik betrouwbaar dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door TAVL 7 October 2019, 09:58

Bekijk origineel

2 reacties

En na een extra herstart via het menu Intellingen, heb ik de opname mogelijkheid wel terug. Als ik in "Mijn Opnames" kijk, blijkt dat geen van de ingeplande opnames uitgevoerd is. Er is meer dan de helft van de schrijdruimte vrij.
Zo kan ik dus niet betrouwbaar opnames plannen.
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @jgwesselink,

Je zou ook nog een herstart kunnen proberen door de stekker er een half minuutje uit te halen. Volledig van het stroom. Het kan helpen om hem eens goed op te starten. Mocht dat niet helpen en je daarmee nog steeds de opnames terug ziet én de schijfruimte niet vrij is, dan zou je via webcare nog een reset uit kunnen laten voeren. De opnames zijn dan definitief weg, maar de box zou dan wel weer volledig moeten functioneren.

T-Mobile is op de achtergrond bezig met het verbeteren van deze dienst. Wanneer dit live gaat is nog niet bekend, maar het zou dit soort problemen wel voorkomen.

Reageer