Beantwoord

Entone interactieve TV-box geeft gestoord beeld

  • 21 August 2018
  • 5 reacties
  • 524 Bekeken

Hey!
De Entone interactieve TV-box heeft het waarschijnlijk in de vakantie met die hitte begeven. Toen ik TV wilde kijken, werd het beeld zoals in de bijlages weergegeven.

Ik heb de HDMI kabel vervangen, zelfde beeld.
Ik heb de Entone TV-box diverse keren gereset (stroom eraf en ook variant stroom eraf en netwerkkabel los), het ENTONE logo wordt strak en streeploos getoond maar dan als de zenders getoond worden is het weer mis.
Beeld via DVD-speler (ook weer eens gebruik....) is perfect, ook als de DVD-speler op de HDMI-aansluiting van de TV gestekkerd zit waar normaal de TV-box op zit.

Verder is de afstandbediening ook niet meer wat het geweest is: de 1 reageert niet meer (waarschijnlijk versleten omdat altijd op 1 werd gedrukt bij het aanzetten van de TV).
Dus ook graag hier aandacht voor!

Zie bijlage! (Het gaat om de strepen, door de strepen heen kan ik nog wel redelijk TV kijken).

Dus graag vervanging van de Entone TV-box én de afstandbediening. Bedankt alvast :-)

Groeten,
Hans

icon

Beste antwoord door Sterre 24 August 2018, 14:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dat lijkt inderdaad op een kapotte HDMI.
Een moderator zal even contact met je opnemen.
Zou je ook even het MAC adres kunnen plaatsen deze staat onder op het kastje.
Reputatie 7
Hoi PeepPeep,

R.I.P TV Box! 😞 Ik snap het wel, want wat was het heet hier in Nederland. Ben jij de hitte nog ontvlucht?

Bedankt voor jouw uitgebreide omschrijving! Ik zorg er graag voor dat jij weer fijn TV kunt kijken, zonder strepen in het beeld. Heb je al geprobeerd de TV Box een harde reset te geven? En als dit niet heeft geholpen, heb je ook geprobeerd het modem even van de stroom te halen?

Ook stuur ik graag een nieuwe afstandsbediening naar je op. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je!
PM is gestuurd!
Reputatie 7
Die is goed binnengekomen, PeepPeep! Ik heb zojuist gereageerd. Spreek je daar. 😀
En dankzij de hulp en inzet van Sterre opgelost! Bedankt 🙂

Reageer