Beantwoord

Entone kastje

  • 26 January 2019
  • 4 reacties
  • 829 Bekeken

Mijn TV doet niets meer, geen hdmi signaal op hdmi 1... Entone kastje heeft geen "rood lampje" meer.
Ik heb voeding erafgehaald en weer verbonden, modem gereset... eenige wat brand op entone kastje is bij de aansluiting van de ethernet kabel (rj45) 1 klein geel lampje.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 February 2019, 16:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi SuperBert, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Het TV probleem die je hier beschrijft is natuurlijk niet fijn. Het is wel al een poos geleden, dus ik hoop stiekem dat het ondertussen netjes is opgelost. Mocht je mijn hulp tóch nog nodig hebben, laat het mij dan meteen weten. 😄
Hi Cheynne, bedankt voor je reactie, altijd fijner online dan via telefoon probleem te moeten aanmelden.
Ja het was opgelost, na bijna twee weken kreeg ik 2x 12Volt, 1Ampere voedingen toegestuurd, en wonderboven wonder, de entone werkte weer... Tot gisteravond... weer entone helemaal dood...
Gelukkig had ik dit keer nog een extra voeding... Helaas loste het vervangen van de voeding niets op...
Ik zie de komende 14 dagen zwart in... beperkte TV via tv anywhere :((((((
HEEEEELLLPPPP!!!
Reputatie 7
Hey @SuperBert,

Online dingen regelen is zeker fijn, maar mijn collega's van de telefonische klantenservice zijn ook best lief! Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. 😉 Zo te lezen heeft je TV Box zijn of haar laatste digitale adem uitgeblazen.😫 Ik help je graag aan een vervangende TV Box. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit regelen voor je!
Nog geen reactie gehad op mijn privebericht aan Piotr...

Reageer