Beantwoord

Entone settop box aansluiten op de Samsung smart TV

  • 20 May 2019
  • 3 reacties
  • 1850 Bekeken

Ik heb van T-Mobile Entone settop boxen gekregen. De oude Animo settop boxen kon ik koppelen met mijn afstandsbediening van mijn Samsung Smart tv via de universele afstandsbediening. Bij de nieuwe lukt dat niet. Welke leverancier moet ik selecteren? Entone zit er niet bij. Wel kan ik een 515b selecteren maar op de settop box staat 510b.
icon

Beste antwoord door Brian 22 May 2019, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Peter,

De Amino A140 TV zijn inderdaad al een ouder model en het overgrote deel is zelfs al in de Vodafone tijd omgewisseld. Qua prestaties voldeden ze nog prima maar ze zijn inmiddels niet meer toekomstbestendig, vandaar dat we ze nu allemaal omwisselen. Lukt het om de afstandsbediening te koppelen via de instellingen van de 515? Het verschil tussen de 515 en 510 is de harde schijf en ze gebruiken beide dezelfde afstandsbediening dus de functionaliteit is eigenlijk hetzelfde.

Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd met alle handmatige koppelcodes voor de Entones, mocht het met de automatische herkenning niet werken dan kan je handmatig deze codes gebruiken. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Groetjes,

Brian

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Als ik zoek op modelnummer 510b krijg ik alleen een suggestie voor amulet515b, maar daar werkt het niet mee. Hoe kan ik de afstandsbedieninh dan toch koppelen?

Reputatie 7

Hey @gbrouns,

Kun je wel de volgende handeling proberen uit dit topic

“Het is mij ook gelukt, maar dan niet met Etone. Volgensmij moet het Entone zijn.

Ga naar de instellingen van 'Instellen universele afstandsbediening' en volg de stappen tot je een Provider moet ingeven. Voer daar 'Entone' in en probeer het uit. Bij mij deed die het na één keer.”


Dus de provider selecteren als Entone in plaats van te koppelen met het modelnummer. Ik ben heel benieuwd of dit werkt!

Reageer