Beantwoord

Entone TV Box na omwisseling

  • 24 September 2018
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Hi Beste allen 🙂,

We hebben recentelijk ons abbonement weer voor een jaar verlegd, en we wouden graag onze TV box met HDD omwisselen voor één zonder HDD, omdat we de functie toch niet zo veel gebruiken als dat we zouden willen.

Nu had ik gehoopt dat we het nieuwere type kastje zouden ontvangen i.v.p. de oude, is het mogelijk om deze als nog om te ruilen?

Mvg,
Vincent
icon

Beste antwoord door Sander 26 September 2018, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @Donvincento

Bedankt voor je verlenging! Dat vertrouwen doet ons goed. Handig ook om meteen je abonnement aan te passen aan je gebruik, dat scheelt weer in de maandkosten. Het ligt een beetje aan de andere TV Boxen die je thuis hebt, welke we uitsturen. We hebben liever dezelfde boxen bij een klant, niet allerlei verschillende. Ik kan je ook geruststellen wat betreft de TV Boxen zelf. Ze zien er anders uit, maar ze draaien allemaal op dezelfde 'firmware'. Op TV ziet het er allemaal hetzelfde uit. Zelfs de afstandsbediening is hetzelfde!
Hi Sander

Bwdankt voor je antwoord! Ik had gehoopt dat we de nieuwe versie zouden krijgen. Wat ik heb gelezen werkt deze wel i.c.m. met de one remote van Samsung? Dit had ik wel graag uit willen proberen 🙂.aar ik begrijp dat, dat wat lastiger is dan ik had gedacht. Het ging me ook meer om de bediening met onze remote dan het kast je zelf 🙂 ( ik vind de afstandsbediening van T-Mobile niet ,o prettig haha)
Reputatie 7
Hey Vincent, dat is een mooie minimalistische afstandsbediening! Ik durf je eerlijk gezegd niet te zeggen of de nieuwe Aria TV Box deze ook ondersteunt maar dat heeft onze Community ongetwijfeld al uitgevogeld! 🙂

Reageer