Beantwoord

Entone TV Box blijft hangen

  • 24 September 2019
  • 2 reacties
  • 878 Bekeken

Mijn Entone TV box blijft regelmatig "hangen", als in reageert dan nergens meer op, niet op de afstandsbediening, maar kan ook niet uitgezet worden d.m.v. de aan/uit knop op de TV box zelf.

Dit gebeurt regelmatig nadat de TV box is uitgezet, d.m.v. de afstandbediening, en de volgende keer weer wordt aangezet. Op het tv-scherm verschijnt dan onderin de balk met het actieve tv-programma erin vermeld, en die balk verdwijnt in het geheel niet meer. De TV box reageert dat in het geheel niet meer op de afstandsbediening en kan ook niet uitgezet worden d.m.v. de aan/uit knop op de TV box zelf.

Alleen na een harde reset (stroom eraf, even wachten, stroom er weer op) werkt de TV box weer, tot de volgende keer dat deze blijft hangen.

Hoe kan dit probleem verholpen worden?

Ik heb een Entone TV Box model 515b.
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2019, 13:36

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Brian,
Dank voor je suggestie, dit lijkt gewerkt te hebben.

Mocht het probleem zicht toch weer voordoen, dan meld ik me weer.
Reputatie 7
Hi @Smartyman, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je eens het volgende willen proberen: Ga naar ' Instellingen' > ' Systeeminformatie' > ' Herstart' > ' Herstart gebruikersinterface'. Hopelijk lost dit het probleem op. Als dit niet het geval is laat het mij dan even weten, dan voer ik vanuit hier graag een fabrieksreset uit van de TV Box. Hierbij worden dan wel alle opnames gewist. Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer