Beantwoord

Entone TV Box - Tergend langzaam en continue storing

  • 4 October 2018
  • 4 reacties
  • 1142 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-Mobile wij hebben sinds 6-2-2018 een abonnement bij jullie en de Entone tv kastjes zijn echt tergend langzaam en er is continue storing op de tv (beide zitten aangesloten direct via de kabel op het modem), ik vroeg me af of we deze kastjes vervangen kunnen krijgen of dat we toch naar een andere provider moeten overstappen sinds ons contract bijna afloopt.

Ook is de WiFi heel slecht en heb ik boven bijna geen bereik, ik zie dat jullie tegenwoordig de Huawei HG659 leveren die ook 5GHz ondersteund (eindelijk) hoe kom ik hier voor in de aanmerking? de DrayTek Vigor 2132FVn kan echt niet meer in 2018.
icon

Beste antwoord door stefan.1997 4 October 2018, 22:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @famverkerk

Ik begrijp dat je een Glasvezel abonnement afneemt bij T-Mobile Thuis. Ik ben benieuwd van welke kastje je gebruik maakt. Zou je misschien een foto kunnen posten?
Hoelang ben je al klant bij T-MOBILE? Of kom je nog uit het Vodafone tijdperk?

Wat betreft je vraag over het Huawei modem. Deze worden echt nog maar sindskort voor glasvezel klanten uitgeleverd. Misschien dat T-Mobile je een nieuw modem kan toesturen als je toch wil verlengen bij T-Mobile Thuis!

Ik ga er vanuit dat je snel wat hoort van de moderators.
Reputatie 7
Hi famverkerk, de TV Boxen kunnen we niet omwisselen maar de verbetering van je Wifi kunnen we zeker naar kijken! We kunnen de modem niet omwisselen maar we kunnen bijvoorbeeld wel een Wifi versterker of access point plaatsen waarmee je ook gebruik kan maken van de 5 Ghz frequentie!
Daarnaast vind je in dit topic een aantal stappen die je uit kan voeren om je Wifi ontvangst al direct te verbeteren!
Beste T-Mobile wij hebben sinds 6-2-2018 een abonnement bij jullie en de Entone tv kastjes zijn echt tergend langzaam en er is continue storing op de tv (beide zitten aangesloten direct via de kabel op het modem), ik vroeg me af of we deze kastjes vervangen kunnen krijgen of dat we toch naar een andere provider moeten overstappen sinds ons contract bijna afloopt.

Ook is de WiFi heel slecht en heb ik boven bijna geen bereik, ik zie dat jullie tegenwoordig de Huawei HG659 leveren die ook 5GHz ondersteund (eindelijk) hoe kom ik hier voor in de aanmerking? de DrayTek Vigor 2132FVn kan echt niet meer in 2018.


Zelfde verhaal hier, jullie spreken zelfs over 'het Vodafone tijdperk' en inderdaad dat is afgesloten. Ik heb ook de Entone 510 kastjes en een Vigor 2132. Zojuist 750Mb glasvezel afgenomen, ik ben benieuwd of er een nieuw modem gaat verschijnen.
Reputatie 7
Badge +1
Wat veel beter werkt voor goede internet bij de MM of een andere elektronica zaak naar binnen lopen en een goede Asus of Netgear whatever voor goed merk router aanschaffen, de routers die men van de provider krijgt zijn altijd low budget routers

Heb ik zelf ook gedaan in mijn geval heb ik een Sitecom AC 750 achter de Draytek gehangen en mijn wifi is aan merkelijk beter en sneller.

Reageer