Beantwoord

Entone Tv Box werkt niet meer

  • 25 June 2018
  • 4 reacties
  • 2545 Bekeken

Na een stroomstoring werkt onze tvbox van Entone niet meer. Hij reageert nergens op (afstandsbediening)

Stekker er uit is enige manier om hem uit te krijgen, na het insteken van de stekker gaat hij opstarten om vervolgens te blijven hangen op een scherm met groot Entone logo met links onder in beeld een app versie en de melding "server connection complete"

  • De netwerkkabel werkt
  • Zowel modem als tvbox al meermaals gereset
  • poort 3 en 4 van het modem gebruikt
Dit alles maakt echter geen verschil, het probleem blijft hetzelfde..
icon

Beste antwoord door Brian 2 July 2018, 16:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Christian, ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het inmiddels al door een collega van mij is opgelost, helemaal goed! Mocht je toch nog vragen hebben laat het dan gerust weten!
Beste T-mobile, na een stroom storing is opnieuw het zelfde probleem aanwezig als enkele maanden geleden, ik zou het heel fijn vinden als jullie dit weer even oplossen.
Ik heb hetzelfde probleem wat moet je doen om het weer goed te krijgen
Reputatie 7
Hoi @ChristianBarenbrug

Daar ga ik gelijk achteraan! Ik heb het, in navolging van je vorige melding, aangekaart bij onze techniek. Voor de zekerheid wil ik je vragen een paar stappen uit te voeren:

-Haal het modem voor 10 seconden van de stroom.
-Haal de kabel uit poort 3 of 4.
-Haal de TV Box 10 seconden van de stroom.
-Zodra je de melding 'no ethernetcable' in beeld ziet, kun je de kabel bij het modem weer insteken. Probeer de andere poort dan waar deze eerst inzat, zolang je maar poort 3 of 4 gebruikt.

Ik hoor graag welk effect dit heeft!

@Biggie19091983

Wil jij ook deze stappen doorlopen? Kun je mij ook vertellen hoe de TV Box is aangesloten op het modem (met welke apparatuur)? En ik hoor graag welke foutmelding jij op TV krijgt. Dan help ik je graag verder!

Reageer