Beantwoord

Entone tv kastje valt uit

  • 20 March 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb een abonnement nog stammend uit de Vodafone periode met een Entone 510b decoder.Tot een aantal maanden geleden was ik hier tevreden mee, maar momenteel niet meer. De uit 2013 daterende decoder houdt er op onregelmatige tijden gewoon mee op. Het beeld gaat op zwart terwijl de power led op de decoder gewoon blauw blijft. Heel af en toe komt de decoder binnen 1 minuut weer met beeld, maar bijna altijd moet je van de bank opstaan en de encoder van de stroom te halen en weer na 20 seconden aan te sluiten. Met het opstarten mee, kan je dan na een minuut of 2 weer je live uitzending (voetbal, andere sport) verder kijken. 

Dit gebeurd steeds vaker en is ook de reden dat ik live wedstrijden tegenwoordig maar via de computer naar de tv stream. Ik zou graag willen weten op welke manier ik deze antieke decoder kan laten vervangen. Bellen heb ik al een paar keer geprobeerd maar telkens is de wachttijd meer dan 30 minuten

PS ik kan niet aan de test waarin soortgelijke problemen worden beschreven mee doen omdat mijn HDMI signaal via een surround set loopt. En die is niet de oorzaak van het probleem want de spelcomputer, mediaspeler en dvd speler spelen probleemloos via deze set (en ja, ik heb de HDMI ingangen omgewisseld) 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 March 2021, 10:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bigoak, welkom op de Community!

Jouw verhaal is duidelijk, bedankt dat je het zo omschreven hebt en sorry dat de decoder niet meer naar behoren werkt. Ik heb meteen een omruilverzoek ingeschoten zodat je binnen vier tot maximaal zeven dagen een vervangende, nieuwere TV Box ontvangt. Dit model (de Amino Aria 610x) is sneller qua processor, handzamer en kan veel meer aan. 

Mag ik je nog verzoeken om de de Kamai 510 aan ons te retourneren zodra de je de vervangende box ontvangen hebt, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die ik je zojuist gestuurd heb. Ook kun je een kijkje nemen in dit speciale topic zodat je helemaal op de hoogte bent van het retourproces: 

Veel plezier straks met de snellere box en mocht ik nog iets voor je kunnen regelen, let me know!

Reputatie 2

Ok, bedankt. Gezien mijn ervaringen in het verleden met UPC/Ziggo had ik dit niet verwacht. Zodra de nieuwe binnenkomt en naar behoren werkt, stuur ik de oude terug.

Reputatie 7
Badge +16

@Bigoak Alvast bedankt voor het terugsturen! Laat het me alsjeblieft weten als ik nog iets voor je kan doen.

Een mooie week toegewenst! 

Reageer