Beantwoord

er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Goedemorgen,

 

Vandaag heb ik mijn t-mobile internet en tv abbonnement aangesloten.

Ik heb hierbij het geleverde zyxe modem gekoppeld aan mijn eigen router en via mijn eigen router ook het TV kastje aangesloten.

 

Echter wanner ik tv wil kijken, ontstaat de melding:

‘er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen'

 

Wanneer ik geen gebruik maak van mijn eigen router om het tv kastje aan te sluiten, werkt het prima.
Wat moet ik configureren op mijn eigen router zodat ik geen extra kabels hoef aan te leggen?

 

Met vriendelijke groet,

 

F.M. Aartsen

icon

Beste antwoord door TAVL 3 August 2020, 12:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @faartsen,

Je zou met de setting IGMP snooping kunnen spelen. Ook kan het zijn dat jouw VLAN nog niet goed geconfigureerd is. Meer hierover vind je in dit topic

TAVL, Je tip voor IGMP was briljant.

Thnx

Reputatie 7
Badge +4

Veel kijkplezier!

Reageer