Beantwoord

Er is een fout opgetreden melding (bekend probleem)

  • 2 December 2019
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Reputatie 1

Door omstandigheden kon ik pas 3 dagen geleden gebruik maken van mijn tv zenders en dit ging wel 1 heel uur goed, daarna stopte het beeld met de melding ‘er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen’, en de zender blijft hangen. 

De optie later bekijken (blauwe knop) werkt wel en dan begint de uitzending van voor af aan, maar live tv werkt niet!

heb de tv box gereset
modem gereset (10 sec stappenplan)
netwerkkabel even los en vast gezet

heb ik EINDELIJK tv, kan ik na 1 uur al geen tv kijken en dat het hele weekend en nu NOG STEEDS! maar wel het lef hebben om 2x zoveel af te schrijven ‘want je betaald ook voor de volgende maand’.

 

De netwerkkabel is splinternieuw en zit geen knak in o.i.d., afstand totaal van modem naar tv box is ongeveer 15 meter gemiddeld (korter is niet mogelijk).

 

De wachttijd bij de klantenservice is belachelijk lang, ik ben echt niet tevreden.

 

Ik lees dat de Zyxel modem een bekende storing heeft in combinatie met het tv boxje.

icon

Beste antwoord door Piotr 4 December 2019, 14:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hey @mugen4u,

Ik zie dat je dit probleem in drie verschillende topics hebt aangekaart. We helpen je graag verder, maar het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken over hetzelfde probleem. Één topic aanmaken is voldoende. :wink: