Beantwoord

Eredivisie Live niet meer gratis na verandering pakket

  • 7 April 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn Vodafone contract was met Eredivisie Live inclusief. Ik heb vorig jaar tijdelijk Foxsport uitgebreid met de andere kanalen om de Copa America Live te kunnen zien en later dit weer uitgezet. Daarna moet ik opeens betalen voor Eredivise Live. Heb er verschillende keren over gebeld en gemaild met klantenservice. Er is geen duidelijkheid onder de medewerkers. Eind vorig jaar werd over telefoon verteld dat dit een bekend probleem was en automatisch zou worden gecompenseerd en geregeld. Tot op de dag van vandaag niks dus. Vandaar een paar weken geleden klantenservice gemaild en uitgelegd. Antwoord; u heeft nooit Eredivise Live gehad. Vandaag erover gebeld, 2x zelfs, want eerste antwoord was hetzelfde; u kunt nooit Eredivise Live hebben gehad want het is niet terug te vinden in het systeem. Alsof ik zit te liegen. Later terug gebeld omdat ik online en in mijn oude vodafon emails bewijs vond dat dit gewoon in het basispakket zat en ik dus gelijk had, ondanks dat het niet te zien was in het systeem. Een andere medewerker aan de lijn toen gehad vanavond en die wat meer wist en er mee bekend was dat Eredivie Live inderdaad in basispakket zat bij Vodafone. Maar ook duidelijk aangaf dat door extra kanalen aan te zetten je contract veranderd en je daarna niet meer de Vodafone voorwaarden hebt. Lijkt me toch vreemd! Waarom wordt mij eind vorig jaar eerst verteld dat dit een bekend probleem is en gecompenseerd gaat worden en nu opeens niet? Ik kreeg wel eenmalig 25 euro via laatste medewerker, maar ben het hier niet mee eens. Volgens mij heb ik recht op vodafone contract voorwaarden zoals ze waren bij de overgang naar T-mobile, na het weer uitzetten van extra kanalen, hoe zit dat precies? En als dat niet zo is lijkt me het zeer klantonvriendelijk, zeker na zolang al een abonnement te hebben bij T-mobile en eerst Vodafone.

icon

Beste antwoord door Brian 8 April 2020, 13:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @JP111, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Jeremy en dat hij het met je afgehandeld heeft. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Zoals ik al aangeef in mijn bericht; ik ben het er niet mee eens. Ik had een contract met Vodafone dat door T-mobile werd overgenomen, Ik had toen recht op Eredivisie live in basispakket. Nu moet ik er voor betalen, alleen omdat ik tijdelijk meer zenders heb genomen en deze zenders later weer heb uitgezet. Dan is het niet meer volgens mijn contract dat ik had met Vodafone, dus dan komt T-mobile zijn belofte niet na. Zo zie ik het.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @JP111, doordat je in juli vorig jaar jouw abonnement hebt aangepast en FOX Sports Compleet hebt gekozen, zijn de voorwaarden van Vodafone Thuis komen te vervallen. Tijdens de aanvraag ben akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. Ondanks het feit dat ik het zeer betreurenswaardig vind dat je niet een sluitend antwoord van elke collega hebt gehad, maar steeds een wisselende uitleg, is het niet mogelijk terug te gaan naar de Vodafone Thuis aanbieding met gratis FOX Sports 1 (destijds nog Eredivisie Live). 

Ik ben net als mijn voorgangers uitvoerig op onderzoek gegaan en kan 1 feit concluderen: je hebt tussen april 2015 en medio september 2015 elke maand € 7,50 korting gehad op een HD TV-pakket naar keuze. Daar staat geen specificatie bij en deze korting is daarna vervallen. Ik heb elke maandfactuur met specificaties sindsdien bekeken en kan nergens de Vodafone korting op Eredivisie Live zien. Zou je ons jouw facturen kunnen toesturen, alsjeblieft? Dan gaan we na waar de fout zit. Als je hier gewoon nog recht op had, wil ik dat met alle liefde vergoeden natuurlijk! Je kunt de facturen e-mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl en dan onder vermelding van jouw klantnummer en/of adres. Zo koppelen we dit gelijk aan jouw klantprofiel en word je nog sneller van een antwoord voorzien. 

Reageer